איך כבשו אותנו מגשי הפירות והפכו למבוקשים ביותר בתחום האירועים והמתנות?

אם עד לפני כמה שנים בתחום המתנות ראינו את הפרחים והבלונים, היום אנו רואים כי משלוחי מגשי פירות מעוצבים תפסו את מקומם והפכו לאחד מהמשלוחים הפופולאריים ביותר בארץ. היום, יותר ויותר אנשים בוחרים לשלוח מגשי פירות בשל יופיים והן בשל הייחודיות שלהם שמצליחים להפתיע ולרגש אדם יקר ואהוב בקלות. בנוסף, בתחום האירועים מגשי פירות מעוצבים בקונספקט ייחודי לאירוע ישפרו בצורה משמעותית כל אירוע. 

אם גם אתם רוצים לפנק במחווה רומנטית את בן או בת הזוג שלכם, או להפתיע את בני משפחתכם בקינוח טעים ובריא, או לשלוח מארז מפואר וייחודי ליולדת הטרייה? ללא ספק כי מגש פירות מעוצב הוא הפתרון. בפרט שכיום רבים מודעים על שמירה של אורח חיים בריא הרי שפירות איכותיים ואקזוטיים מהווים את התחליף הטוב ביותר לשוקולדים, עוגות ועוד. בנוסף, בכל אירוע משפחתי או עסקי בו רוצים להרשים ולפנק את האורחים, שידהים אותם. מגשי פירות או מגשי סושי פירות מעוצבים יהיו היהלום שבכתר בכל שולחן אירוח. המגשים המעוצבים והצבעוניים, מפתיעים, מתוקים, בריאים ומפנקים. חשוב לציין כי קיים מגוון גדול של מגשי פירות מעוצבים ומגשי אירוח מפנקים, כל שנותר למי שמארגן אירוע הוא להתאים את מגשי פירות לסוג האירוע. המגשים מגיעים ארוזים באריזת צלופן ומקושטים בסרטי אורגנזה. עם כל מגש פירות מצורפים מיני מזלגות לאכילה.
בנוסף, אם אתם לא סגורים על הקונספט של האירוע, ולא בטוחים כיצד הוא יראה או מהי הדרך הטובה ביותר ליצור שילוב נכון של מנות על השולחן – ניתן לשלב מגשי פירות יבשים לאירוע המהווים את הפתרון הכמעט מושלם עבור כל אירוע. הפירות הצבעוניים משתלבים באופן מופלא עם המנות המגוונות המוגשות, החל ממנות דגים, דרך גבינות ועד לקישים מסוגים שונים. כמו כן, הפירות, כשהם חתוכים באופן אסתטי, מהווים מנה נוספת מושלמת לסיום האירוע, והאורחים שלכם יכולים פשוט להניח מספר פירות לבחירתם על הצלחת, להוסיף מנות נהדרות נוספות ופשוט ליהנות לכל אורך האירוע מכיבוד טעים, מרשים, נהדר וצבעוני.  
 

הוסף תגובה