איך להיות מנהל טוב? תואר במנהל עסקים לא מספיק…

כמנהלים חדשים אתם נבחנים יותר על ידי סביבתכם, בין עם על ידי עמיתים לעבודה ובין עם על ידי המנהל האישי והעובדים שלכם.  מדובר בסיטואציה לא קלה, ואף מלחיצה. כדי להיות מנהלים מצליחים אתם נדרשים להיות קשובים גם לצרכי העובדים שלכם וגם לצרכי הארגון. תכונות של מנהל הן לא מולדות אלא נרכשות:

  • מנהל טוב יודע לקבל החלטות, לשמוע, להבין ולשאול.
  • מנהל טוב יודע להניע אנשים אחרים לפעולה.
  • מנהל טוב הוא אדם יצירתי שחושב מחוץ לקופסא.
  • מנהל הוא אדם שפועל, עושה דברים ולא יושב במגדל השן.
  • מנהל טוב הוא בן אדם! קשוב ואמפטי.

האם אתם מנהלים טובים? בדקו את עצמכם. לחצו על הלינק המופיע מטה וגלו את הסוד להיות מנהלים מצליחים ומשפיעים!

הוסף תגובה