איך נוכל למנוע מפגעים בריאותיים וסביבתיים הכרוכים בסתימות ביוב?

סתימה במערכת הביוב עלולה לגרום לבעיות גדולות בקהילה. כאשר צינורות נסתמים, פסולת ומים יכולים לגבות לבתים, רחובות ומרחבים ציבוריים. זה מוביל לתנאים לא סניטריים, נזק לרכוש ולהתפשטות פוטנציאלית של מחלות.

ביובית בהרצליה מספקת מענה למצב שבו נוצרת סתימה, הלחץ בצנרת עולה, מה שעלול לגרום לצינורות להישבר או להתפוצץ. הדבר עלול לגרום לשפכים גולמיים לעלות על גדותיו לאזורים סמוכים ולזהם מקורות מים, כולל נהרות ואגמים. ההצפה עלולה לגרום גם לריח חזק ולא נעים שעלול להשפיע על איכות האוויר ולהקשות על הנשימה.
בנוסף למפגעים הבריאותיים והסביבתיים הכרוכים בסתימות ביוב, הן עלולות לגרום לנזק משמעותי גם לבתים ולעסקים. כשביוב חוזר לבתים, הוא עלול להזיק לריצוף, לקירות ולרהיטים, ולגרום לבעלי בתים לשאת בחשבונות תיקון יקרים.
מערכת ביוב חסומה היא לא רק סכנה בריאותית, אלא היא גם עלולה לשבש את התפקוד התקין של קהילה. עסקים עשויים להיאלץ לסגור ובתי ספר עשויים לבטל שיעורים אם גלישת הביוב תשפיע על האזורים שמסביב.
כדי לפתור בעיה זו משאית ביובית היא הפתרון. משאית ביובית, המכונה גם משאית ואקום, משתמשת במשאבה ומערכת צינורות עוצמתית כדי לבצע שאיבות ביוב ולהסיר פסולת ומים מהצינורות ולהובילה למתקן טיפול.
משאית הביוב מצוידת במשאבת ואקום בעלת עוצמה גבוהה שיכולה ליצור ואקום לשאיבת פסולת ומים מצינורות. לאחר מכן, הפסולת והמים מופקדים למיכל המשאית, שם הם מועברים למתקן טיפול.
משאית הביוב מופעלת על ידי אנשי מקצוע מיומנים אשר מצוידים לטפל בחומרים מסוכנים ולנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים על מנת לשמור על עצמם ועל אחרים בעת ביצוע תפקידם. הנהג מפעיל את המשאית, בעוד שעוזר מפעיל את צינור ואקום ומשאבה.
לסיכום, סתימות ביוב עלולות להוות מפגעים בריאותיים וסביבתיים חמורים, לגרום נזק לבתים ולעסקים ולשבש את התפקוד התקין של הקהילה. ביובית בתל אביב נותנת מענה מהיר ויעיל לבעיות אלו על ידי פינוי בטוח של פסולת ומים מהצנרת והובלתה למתקן טיפול. בין אם מדובר בסתימה קטנה ובין אם מדובר בגיבוי גדול, משאית ביובית חיונית להבטחת תפקוד תקין של מערכת הביוב של הקהילה.
 

הוסף תגובה