אספקת סושי לבתי מלון

אספקה של קינוחים כמו למשל סושי פירות עבור בתי מלון בישראל מתאפשרת כיום בצורה נוחה וקלה. קינוח במלונות באילת הוא אלמנט מאוד מרכזי, ולכן בתי מלון יוקרתיים לצד מסורתיים נהנים מאספקה שוטפת חיצונית על ידי קונדיטוריות. כך נהנה בית המלון מאיכות וטריות של קינוחים, ואורחי המלון נהנים מתפריט מגוון וטעים. קשה מאוד להכין קינוחים בבית המלון ולעמוד בדרישות הגבוהות של האורחים. קינוחים הם עולם ומלואו. בית המלון יכול להזמין את כל סוגי הקינוחים האפשריים כאשר יש כמה קינוחים פופולריים מאוד.

קינוח סושי
ואם שאלתם את עצמכם מהם הקינוחים המדוברים ביותר במלונות בישראל, הרי שישראלים רבים אוהבים מאוד קינוח סושי פירות. מדובר בקינוח שיש לו המון יתרונות. ראשית כל הוא בריא בהשוואה לקינוחים אחרים, יש בו פירות טריים, הוא לא מכיל כמות גבוהה מאוד של קלוריות, והוא מתאים לדרישות שונות של הקהל כמו הרצון להנות מקינוחים טבעוניים, פרווה וכשרים. על כל הדרישות הללו ניתן לענות בקלות עם קינוח של סושי פירות. קינוח במלונות שעשוי מפירות ומאפשר לאורחים לשמור על הגזרה ולהנות מכמות גבוהה של ויטמינים המצויים בפרי עצמו.

קינוח פרווה
במלונות בטבריה ברחבי ישראל חשוב מאוד להציע גם תפריט קינוחי פרווה. קינוחים שהם פרווה עונים על הצורך של הקהל הדתי שומר הכשרות, ולצידם גם קהלים נוספים שהם אינם שומרי מסורת אך יש להם העדפה לאכילת קינוחי פרווה מסיבות שונות. גם מי שהם אלרגיים למוצרי חלב, כמו גם מי שרגישים לגלוטן – יכולים בצורה מושלמת לנגוס בקינוח סושי פירות. כדאי מאוד להזמין מגשי סושי מבוססי פירות לבית המלון שלכם, ולגלות עולם חדש של אפשרויות. קינוחי פרווה מתוקים של סושי כוללים למשל את רול הסושי במילוי של פירות חתוכים טריים, ובליווי של שקדים קצוצים ורטבי פירות חמים מעל הרול. מדובר באפשרות נהדרת של קינוחי סושי שמתאימה מאוד למי ששומרים על תפריט כשר. נהנים מקינוח פרווה טעים מאוד, מרענן, לא מכביד על הקיבה ומאפשר לשלבו בתפריטי דיאטה מאוזנים. הקינוח מתאים לבתי מלון הפונים גם לקהל הדתי-חרדי.
 

הוסף תגובה