טיפול באקנה בגב-פצעים/וכתמים ב-IPL עם תוצאות|איריס לוי

אקנה גב – פצעים פצעונים, פרונקלים צלקות וכתמים חומים/אדומים המופיעים באזור נסתר ופחות חשוף בגוף כמו על הגב, נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת עם פצעים עמוקים יותר וכתמי עור ופיגמנטציה כהים יותר, שכן עור הגב עבה והנקבוביות גדולות יותר ועם הגיל הבלוטות הגורמות לזיעה ולשימון העור מתחילות לעבור תהליך של ניוון, העור הופך להיות יבש יותר עם נטייה לפתח אקנה.

זה מביך, לא אסתטי, מתפשט לאזורים נוספים בגוף, כואב ולא נעים , ובסיטואציה אינטימית…! או כשאת רוצה ללבוש בגד סקסי עם מחשוף גב… ובקיץ בגד ים…!!!

את/ה מתבייש/ת לחשוף את הגב, ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט ומגרד, זה לא אסתטי ולא נעים…ואם היום לא תטפל/י זה עלול ללוות אותך גם אחרי גיל 40…!

גם אם חשבת להמתין עד יעבור זעם ושהפצעים יתייבשו, יגלידו, תגלה/י שאם לא טיפלת באקנה בגב בזמן, יש לזה נטייה להתפשט לאזור הישבן הירכיים, המפשעות העור יוותר מצולק ומוכתם. לעתים אדמומי, מחוספס מגורה ומגרד לכן, טיפול מהיר, ממוקד ומתאים הוא חיוני לשמירה על מראה אחיד, חלק בהיר נקי ואסתטי מכתמים חמים/אדומים ומפצעים המופיעים לעתים כנגעים גדולים עמוקים וכואבים ציסטות/פרונקלים.

ברגע שתתגבר/י על המבוכה, על התסכול ועל התחושה "ששום דבר כבר לא יעזור" תגלה/י עולם חדש של פתרונות אפקטיביים עם תוצאות מרשימות.

הטיפול באקנה גב בבני נוער ומבוגרים הניתן על ידי נעשה על פי מאפייני העור, סוג האקנה רמתו רגישותו ומצבו הנוכחי. וכל אלה על מנת לתת תוצאת טיפול מדויקת ומותאמת. טיפול כללי ומקומי נכון ימנע סיבוכים ויביא להבראה שלמה. אולם הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון ו/או רשלני, עלולים לגרום לסיבוכים ולנזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות ופצעים עמוקים יותר.

הטיפול בצלקות /כתמי אקנה בגב הנו מערכתי ומחייב התייחסות מיוחדת לסוג וצבע העור. באקנה פעילה הטיפולים הראשונים אמורים לטפל בחיידקי האקנה אם הפחתת הנגעים ניתן לטפל בכתמי האקנה/פוסט אקנה.

על פי דעת רופאים כדורי רואקוטן גורמים ל: ירידה במס' הטסיות שעלולה לגרום לדימומים, (מהאף) עייפות, ישנוניות ואף חולשה, כאבי ראש, יובש קיצוני בשפתיים ובעיניים, התנהגות אגרסיבית, הופעת מורסות בשדיים, הפרעות במחזור, רגישות לשמש, נשירת שיער וגרד, כאבי פרקים ושרירים, נזק לכבד…! נשמע מפחיד…! התניית משרד הבריאות – כדור רואקוטן ינתן רק כשאקנה מאובחנת כאקנה ציסטית, אקנה פרונקלים.

אנטיביוטיקה פוגעת באיזון המיקרוביאלי של פלורת המעיים, החיידקים הטובים במעיים ופוגעת במערכת החיסונית והגוף הופך פגיע וחלש עם נטייה לפתח עוד דלקות . האנטיביוטיקה אינה פותרת את הבעיה מהשורש – היא אינה מקטינה את הפרשת החלב וההצטברות השומנית, אלא רק מונעת זיהום. בנוסף, חיידקי האקנה נעשים עמידים יותר משנה לשנה לסוגי האנטיביוטיקה החדשים. ישנם מחקרים בדוקים המראים שלמעלה מ-40% מהמטופלים בכדורים לאחר הפסקת הטיפול חוזרים הנגעים ולכן הטיפול אינו יעיל לטווח הרחוק .

הגישה המקובלת כיום בטיפול באקנה הינה באמצעות – שיוף פיזי, או פילינג. שיוף או פילינג באקנה פעילה בגב חושף את העור לזיהומים ועלול לגרום להתפשטות האקנה, הפצעים הפצעונים הפרונקלים והכתמים לאזורים נוספים. להחמרת הדלקת, אדמומיות, חספוס העור גירוי וגירוד.

פעולת השיוף והפילינג באקנה פעילה הנה חיצונית ושטחית ואינה מטפלת בשורש הבעיה, חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים להתפרצות פצעי האקנה בישבן, ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק.

טיפול יעיל ואפקטיבי באקנה מתמודד עם הפחתת יצור השומן, הפחתת הצטברות תאי עור וקטילת החיידק הגורם לדלקת. ולכן דרך הפעולה האידאלית והאיכותית היא כפולה כטיפול מערכתי, פנימי וחיצוני הניתן על ידי.

ללא תופעות לוואי – ללא בדיקות דם – ללא תרופות – ללא פגיעה בכבד,
ללא שינוי באורך החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – ללא צריכת ויטמינים (כדורים).

1. טיפול קוסמטי לניקוז ניקוי וספיחת שומנים, טיפול המונע זיהומים ומאזן את הפרשות החלב, השומן, משפר את מרקם העור ומסייע לניקוי, חיטוי וכיווץ הנקבוביות, מניעת יובש גירוי גירוד איחוי וריפוי.

2. טיפול בטכנולוגיית IPL – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF – המשמש כפתרון טיפולי למגוון בעיות עור כולל אקנה גב. המוגבר על ידי שילוב מספר אורכי גל ומומלץ ע"י רופאים. מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעתים גם יותר מאקנה בגב.
לא מאמין/נה? הנך מוזמנת לגלוש באתר הבית ולהתרשם מעל ל- 80 המלצות לקבל טלפון להתקשרות ולהיווכח שיש פתרון לאקנה גב בבני נוער ומבוגרים.

3. תוספי תזונה (לא ויטמינים) ייחודיים המהווים מקור לרכיבים תזונתיים רבים העובדים על סימפטום הבעיה. מכילים פרוביוטיקה איכותית לטיפול בבעיות עור וחיזוק מערכת החיסונית, הנותנים פתרון יעיל לאקנה גב על רקע אלרגי – דלקתי – זיהומי.

4. תכשירים היפואלרגניים, ופרא-רפואיים המותאמים אישית, בטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הגב. המסייעים לאזן את הפרשת השומן ומונעים היווצרות קומודונים/שומנים/שחורים ופצעים חדשים לאורך זמן. התכשירים ממיטב המעבדות המקצועית בארץ ובאיכות גבוהה מתאימים ביותר לאקלים הישראלי ומאושרים ע"י משרד הבריאות.

הצלחת הטיפול מושפעת מהתמדה בטיפולים במקביל להמשך טיפול משמר ותומך בבית.

הוסף תגובה