ארגון אירועים עם קינוחים מרשימים

סושי פירות – הפקת וארגון אירועים דורשת המון תשומת לב ותיאומים, ויש אפשרות להקל מאוד על המלאכה עם הזמנת קינוחי סושי פירות לכל אירוע ומסיבה. הקינוח הזה הוא מרהיב ויפה, מושך את העין ומצטלם היטב. הוא מזמין כל אחד לחטוף ממנו ביס והוא מציע אפשרויות גיוון יצירתיות מאוד מבחינת קומבינציות שילוב של צבעים וטעמים. הקינוח מתאים לכל בית מלון ולכל אירוע, הוא נוח לכיס והוא מתאים לכל קהל ולכל עונות השנה. הוא בריא הרבה יותר מקינוחי עוגות או פודינג למשל, אין לו חומרים משמרים והוא מאפשר אחסון במקרר קל ונוח.

קינוחי סושי במלון
קינוח במלונות צריך להיות מצד אחד טעים ומזמין בסטייל של המלון, ומצד שני פרקטי מבחינת הכנה ואחסון. סושי פירות עונה על כל הדרישות הללו, הוא בריא והוא מרהיב מבחינה ויזואלית. כדאי מאוד לשלב את מנת הסושי הזו בתפריט קינוחי בית המלון שלכם, ולכל אירוע אותו אתם מפיקים. הקינוח מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד, יש לו אפשרויות הגשה שונות מבחינת תוספות בצד או מעל, הוא מאפשר גיוון עצום מבחינת תמהיל הפירות, גודל המנה והפריסה שלה, והוא מתאים גם אחרי מנה בשרית משום שיש מגוון שילובים שהם פרווה ומתאימים גם לטבעוניים.

להזמין סושי פירות
סלסלת פירות – ואחרי כל רשימת היתרונות הזו יש לכם סיבה מספיק טובה לבצע הזמנת אונליין פשוטה לשריון מגשי סושי פירות לאירוע הקרוב שלכם. תהנו מזמינות נפלאה של טעמים ותוכלו תמיד לבצע שינויים בהזמנה או להגדיל כמויות. עבור בתי מלון יש כאן הזדמנות נהדרת לגוון את תפריט הקינוחים עם סטייל מרענן ומרהיב לכל עונה בשנה. תפריט קינוחי בית מלון חשוב שיהיה עדכני ויציע מבחר מספק של אפשרויות לסועדים, והסושי פירות בהחלט עונה על הצורך הזה ועוד הרבה יותר מכך. מדובר בקינוח שלא דורש אפייה או בישול, או שימוש במעבד מזון. הוא מאוד קל לתפעול והוא מאפשר הזמנה שלו מוכן או הזמנת חומרי גלם להכנה עצמאית במטבח בית המלון. תוכלו לבחור באפשרות המתאימה עבורכם ולהציע לאורחי המלון והאירועים מבחר של קינוחי סושי מתוקים.
 

הוסף תגובה