בואו לחגוג את חנוכה עם מגשי פירות חתוכים וצבעוניים!

לצד הסופגניות שמאפיינות את חג חנוכה תוכלו לשלב גם סושי פירות צבעוניים ומרהיבים. אין ספק כי סלסלת פירות או מגש פירות מעוצב בצורת סופגנייה יכולה להיות יצירה של מתנה מיוחדת לשלוח לאנשים שאתם אוהבים, וכמובן שזו תמיד חוויה מהממת שכיף לחוות אותה גם בחג חנוכה. שולח המתנה מתרגש לא פחות מאשר מקבל המתנה. בוודאי אם מדובר על אירוע גדול וחשוב כמו יום נישואין, יום הולדת עגול ועוד. יחד עם זאת, כאשר אתם מנסים לתכנן איך לייצר מתנה שהיא גם חוויה, חשוב לכם לשלב בין מתנות חומריות כמו למשל בגדים או מוצרי אלקטרוניקה יוקרתיים, לבין חוויות. ואת החוויות אפשר להשיג על ידי הזמנת משלוחים מגשי פירות ברחובות שמתאימים לכל סוג של אירוע ויוצרים תוספת צבעונית ומיוחדת לחוויה שהיא גם ככה חוויה מרגשת ומיוחדת במינה.

חוגגים יום הולדת למישהו קרוב והחלטתם לשלוח מגש פירות? אילו מתנות תוכלו לשלב ולהוסיף?
אם ברור לכם שאתם רוצים להזמין מגש פירות מעוצב ליום חשוב זה, אבל לא רוצים להזמין רק מגשי פירות באשדוד תמיד תוכלו להוסיף מתנות מיוחדות שיהפכו את חוויית המתנה למעט יותר מיוחדת. למשל, ניתן להוסיף שוקולדים מיוחדים או בושם. בנוסף, כחלק ממתנת השחרור לחייל או לחיילת שלכם, אפשר לשלוח מגש פירות ליום השחרור ביחד עם שובר לרכישת בגדים באחת מחנויות הבגדים הגדולות, כדי לייצר נחיתה קלה באזרחות. לחילופין, כאשר מנסים לתכנן מתנת יום נישואים לבת הזוג, אפשר לשלם עם משלוח מגשי פירות גם זר פרחים או זר שוקולדים, וכך לייצר חוויה מרשימה הרבה יותר שמגיעה עד לפתח דלת המשרד, ויוצרת הפסקת צוהריים מרגשת ומהממת לבת הזוג.
כאמור, רוצים לחגוג כל המשפחה את חנוכה או כל אירוע אחר? לא משנה איזה סגנון של מתנה או הפתעה אתם מנסים לתכנן לאנשים אהובים ויקרים, בעזרת שירותי חיתוך ועיצוב מגשי פירות בתל אביב יוקרתיים אפשר וצריך לייצר חוויות מרשימות ומיוחדות יותר, המבוססת בעיקר על שירות חיתוך פירות מנוסה ועל צוות מקצועי שאיתו אתם יכולים לעבוד כדי להשיג לעצמכם את החוויה המושלמת של הענקת מתנה. בשיחת טלפון אחת אפשר להתחיל לתכנן את המגע שלכם, ואם אתם לא בטוחים איזה סוג של מגשים אתם יכולים ורוצים לקבל, שווה להסתכל על המידע שקיים בקטלוגים השונים באינטרנט, כדי לייצר תוכנית עבודה מושלמת שמתאימה לאירוע שתרצו לחגוג.
 

הוסף תגובה