ביובית 24 שעות ביממה מספקת לכם את המענה המהיר והמתקדם לשאיבות ופתיחת סתימות

במערכת הביוב והצנרת, כמו בכל מערכת כזו או אחרת, עלולות להתרחש מגוון תקלות ובעיות. בפרט כאשר הביוב והצנרת ישנים מאוד, הסבירות שיתרחשו תקלות בצורות שונות ובזמנים קצרים – גבוהה. ואכן, ברוב המקרים כאשר מתרחשת תקלה משמעותית כזו או אחרת בצנרת הביוב, יש לדאוג כי יטפלו בבעיה במהירות האפשרית, וזאת על מנת למנוע נזק גדול יותר אשר עלול להיווצר באופן מהיר מאד כאשר מדובר בצנרת ישנה או בכלל כאשר מדובר במים וצנרת. במקרים כאלו, כאשר יש צורך בפתיחת סתימות, שאיבת בורות שומן, ניקוי ביוב, סילוק עצמים זרים וכן הלאה. הפתרון המקצועי והמהיר הן משאיות הביובית.

בתקלות השונות שציינו הביובית מספקת מענה מהיר באמצעות הזרמת לחץ מים אדיר ושאיבתו לתוך מיכל גדול. כיצד הביובית פועלת? הביובית היא בעצם כלי רכב מעין משאית בעלת תפקיד כפול של הזרמת לחץ מים (הנקרא סניקה), ולאחר מכן שאיבה למכלית (יניקה)- ובכך מצליחים לשמור על ניקיון העיר. כל זאת מתאפשר הודות לשני הצינורות המחוברים לביובית המאפשרים לה לבצע את תפקידה ביעילות וכך היא שומרת על ניקיון העיר. באמצעות הזרמת המים בלחץ גבוה הביובית משחררת ומפרקת את הסתימות בצנרת העירונית. לאחר מכן ניתן לפנות את פסולת הסתימה ולשטוף את הצנרת עם שאר הפסולת בעזרת המים. בנוסף לכך, ישנו צינור נוסף האחראי לשאיבה של כל הנוזלים השונים שבצנרת הביוב. חשוב לציין, כי את שאיבות הביוב יש לבצע אחת לתקופה באופן קבוע וסדיר, או כאשר יש צורך לפנות כמויות גדולות של פסולת מהביוב. צינור זה השואב את מי הביוב, או את הסתימה שיש בצינור, מעביר את השפכים לתוך מיכל הנמצא על הביובית ולאחר מכן מעבירים אותם למקום מיוחד המיועד לפינוי פסולת שכזו.
כאשר יש צורך בשירותי ביובית יש לוודא כי אתם מזמינים חברה שיש לה צי ביוביות המצוידות במיטב הטכנולוגיות והמכשירים המיועדים לטיפול בתקלות שונות כמו פתיחת סתימות, שאיבת בורות שומן, ניקוי ביוב, סילוק עצמים זרים וכן הלאה. כאמור, תפקידה של אינעל שמירת ניקיון רחובות העיר ובריאות התושבים היא חשובה.
אם אתם זקוקים לשירותי ביובית מקצועיים, אמינים ומהירים 24/7? – צרו קשר! חברתנו תשמח לסייע לכם לכל שירותי הביובית.

 

הוסף תגובה