במטבחים מודרניים קיימים מגוון עצום של אפשרויות לעיצוב. אז כיצד נעצב את המטבח שלנו?

כיום, תחום העיצוב מטבחים בבני ברק הוא עולם ומלואו. ניתן לשלב שלל עיצובים וסגנונות למטבח שתרצו. אז ראשית נסביר במה מאופיינים המטבח המודרני ואתם תחליטו האם זה מתאים לכם. כאמור, מטבחים מודרניים מאופיינים בקווים ישרים, כמו כן העיצוב של המטבח המודרני הוא מינימליסטי, ופונקציונלי, וככזה הוא מאופיין בנקיות מאוד גדולה של המטבח, במשטחים חלקים ובמיעוט שטחים פתוחים במטבח. מטבח מדרני יהיה מטבח שהושקעה בו מחשבה רבה על כל חלקיו, ועל כל הפריטים שמשמשים במטבח, כאשר רובם יהיו בארונות, או במסתורים- כדי לתת את תחושת הקלילות, והנקיות שיש במטבח זה. עיצוב מטבח מודרני, מצריך עין עיצובית ואהבה לסוג זה של עיצוב, שיכול להיתפס כקריר ומרוחק בעיני חלק מהאנשים.

לפני שאתם מתכננים את עיצוב המטבח המודרני שלכם, עליכם לוודא שהוא אכן מתאים לעיצוב הכולל של הבית. מטבח מודרני מתאים לבתים בעיצוב מודרני, וצעיר, ולא יתאים לבתים בעיצוב כפרי. מכיוון שהמטבח צריך להשתלב בחלל הבית, ולהיות חלק ממנו, צריך לתת דגש לעיצוב המטבח כחלק כולל מעיצוב הבית. בהמשך המאמר נפרט מהם הרכיבים החשובים שיש לעשות, ואיך צריך לשלב אותם כחלק מעיצוב המטבח כולו.
במטבחים המודרניים יש חשיבות רבה לתאורה- אחד מהדברים שיש במטבחים החדישים, הוא שילוב נכון של תאורה. מומלץ להיעזר במומחים לעיצוב פנים, שיוכלו לשלב את התאורה בצורה אלגנטית ומודרנית ברחבי המטבח. בנוסף, גם לריצוף יש חשיבות. אחד מהמאפיינים הבולטים שלמטבחים מודרניים, הוא הריצוף. מומלץ לבחור בריצוף פרקט, או בריצוף שיש, או גרניט פורצלן יוקרתי. כמו כן, לא מספיק רק לבחור צבעים מודרניים לארונות המטבח, יש לדאוג ששילוב הצבעים יהיה בכל רכיבי המטבח, וחלל המטבח. אולם, מה שנותן למטבח את התואר מודרני, הוא העובדה שהגימור של ארונות המטבח הוא מקצועי, והארונות יוצאים חלקים, ובעלי ברק. החלקות והברק, יוצרים את המראה המודרני.
לסיכום, יש לתכנן את כלל החלל המשפחתי, דהיינו המטבח. כאמור, מה שמבדיל עיצוב של בית מודרני, לעיצוב של בית כפרי, הוא החלל המשפחתי. בבית בעיצוב כפרי, יש סלון, ויש מטבח עם פינת אוכל. בעיצוב של הבית המודרני, יש חלל משפחתי אחד גדול, ובו יש ארונות מטבח, לעיתים תהיה פינת עבודה, פינת אוכל משפחתית, ולעיתים יהיה גם מערכת כורסאות ישיבה באזור המטבח. לכן יש לתת את הדעת והחשיבות לכל אחד מהמרכיבים האלה, ולדאוג להרמוניה מושלמת של הצבעים בכל החלל המשפחתי, וליצירת אוירה נעימה בשילוב תאורה מתאימה, כך זה במטבחים בהרצליה.

 

הוסף תגובה