בריכות אינטקס – מדוע משתלם לנו להתקין בריכה כזו בבית

בריכות אינטקס – מדוע משתלם לנו להתקין בריכה כזו בבית

תדמיינו לעצמכם את התמונה הבאה. שבת בבוקר, אמצע הקיץ, הילדים מתעוררים, מגיעים אליכם לחדר השינה, מעירים אתכם ודורשים בתוקף שתקומו בשביל שתוכלו לקחת אותם לבריכה. אתם שתכננתם לעצמכם שבת שקטה ונעימה בבית מול הטלוויזיה או עם ספר טוב, מוצאים את עצמכם משתרכים אחרי הילדים שלכם לבריכה הציבורית הקרובה, עם כל הציוד, כשאתם כבר מוכנים לכך שבשעתיים הקרובות כל מה שתעשו, זה להשגיח על הילדים שלכם ולדאוג ששום דבר לא יקרה להם, בין הילדים והמבוגרים שנמצאים במקום. אתם כבר יודעים שהלכה לכם השבת.

כל זה יכול להימנע אם תבחנו בריכות אינטקס אשר יכולות להתאים להתקנה אצלכם בחצר או במרפסת, ותבחרו מתוכן אחת שתוכל לשרת אתכם ואת ילדיכם בכל עת שתרצו. זה אגב רק יתרון אחד לבחירה בבריכה ביתית.

בריכות אינטקס הפכו להיות מאוד פופולאריות בשנים האחרונות בישראל, בזכות מאפיינים שונים, בין אם זה בזכות העובדה שמדובר בבריכות פשוטות להתקנה, בריכות שלא דורשות שינוי מהותי במבנה או בסביבתו, כמו כן הן הפכו להיות מאוד פופולאריות מאחר והן משרתות אותנו בצורה אופטימאלית כפי שאנחנו מעוניינים ולאורך זמן. אנחנו יכולים ליהנות מהן כשהילדים שלנו קטנים וכן בשלבים מאוחרים יותר, אפילו כשהילדים שלנו כבר לא ירצו ללכת לבריכה כל שבת, לפחות לא ביחד איתנו.

מדוע משתלם להתקין בריכת אינטקס בבית

כידוע, בריכות אינטקס הן בריכות אשר אינן דורשות חפירת בור בקרקע בשביל להתקין אותן. ניתן להתקין אותן בכל מקום על פני הקרקע. מדובר ביתרון עצום, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה תכנונית. מה עוד שזה חוסך לנו הרבה מאוד זמן ומאפשר לנו להתקין אותה בכל מקום שנרצה.

אך זה לא היתרון היחידי של הבריכה. ישנן יתרון נוספים להתקנת בריכה כזו או כל בריכה אחרת בבית. החל מזה שאנחנו חוסכים מאיתנו את הצורך ללכת אל בריכות ציבוריות, אנחנו יכולים להשתמש בבריכה מתי שאנחנו רוצים, אנחנו יכולים גם ליהנות ממנה הן בקיץ והן בחורף, להזמין חברים ובני משפחה, לערוך סביבה מסיבות ועוד.

האם בכל מקום ניתן להתקין בריכה

צריך להדגיש, אומנם בריכת אינטקס איננה מחייבת התקנה מיוחדת כמו בריכה רגילה, אך כן חשוב לבדוק האם נדרשים אישורים מיוחדים במקום בו אנחנו מתגוררים בשביל להתקין אותה, זאת על מנת שלא נגרום נזק למבנה ולסביבה.

ברמת העיקרון, אם מדובר בבית פרטי, אין סיבה שלא להתקין בריכה כזו, זאת כמובן בתנאי שאנחנו עושים את זה על פי חוק ועל פי כל ההיתרים. כאמור, אנחנו יכולים להתקין את הבריכה בחצר, בגינה וכן במקומות אחרים, בהתאם למבנה ולסביבה וכן לגודל הבריכה והמתקנים הנלווים אליה, אשר נדרשים לצורך הפעלתה ותחזוקתה בצורה נכונה, היגיינית ובטוחה עבור כל המשתמשים.

 

הוסף תגובה