ברית יצחק – חלק משמעותי מהמסורת

ברית יצחק – חלק משמעותי מהמסורת

השם ברית יצחק מהווה שם של מנהג אשר נהוג אצל עדות המזרח וגם אצל עדות אכנז בשם אחר. בכל אופן, דעו לכם כי ברית יצחק מתקיימת יום לפני ברית המילה, בדרך כלל עם נוכחות של המוהל, זאת כאשר באירוע מקריאים פסוקים מן התנ״ך ועוסקים בפעילות חגיגית לכבוד מאורע ברית המילה אשר צפוי לילד.

ברית יצחק – חגיגה לפני ברית המילה

בעצם הקיום של ברית יצחק ניתן ליהנות מחגיגה נוספת אשר מביאה לידי ביטוי את הקשר של המשפחה והתינוק עם האל. בכל אופן, כיום ניתן לראות כי רבים בוחרים לקיים את האירוע הזה וזאת מכיוון שהם מעוניינים להפוך את ברית המילה של הילד והתקופה בה הוא נולד לאפילו יותר מיוחדת ובלתי נשכחת. דבר שבוודאי כל אחד מכם יהיה מעוניין בו בסופו של יום. אז שימו לב כי אתם יודעים בדיוק כיצד לפעול בכל הנוגע לדבר וזאת כאשר אתם דואגים לקבל את ההחלטות החכמות ביותר שישנן בסופו של יום. ללא ספק כל אחד מכם ירצה לפעול באופן כזה.

מוצאים את המוהל שיסכים להגיע

אם תרצו בכך אזי ללא ספק תוכלו למצוא מוהל אשר יגיע לאירוע שלכם וללא כל קושי. רק תצטרכו לוודא כי אתם יודעים ליצור קשר עם הגורמים הנכונים וזאת בכדי להיות רגועים לחלוטין בכל הנוגע לדבר. אם תפעלו כך ללא ספק תוכלו להשיג מבוקשכם ובצורה המלאה ביותר שישנה. אז שימו לב כי אתם פועלים בשיקול דעת וזאת כאשר אתם בוחנים את העניין על כל ההיבטים שלו. ללא ספק זו יכולה להיות הדרך הנכונה ביותר שכל אחד מכם יוכל להעלות על הדעת שלו ולהביא בחשבון. אז אל תתפשרו על הנושא ושימו לב כי אתם פועלים בהקדם! אז קחו זאת לתשומת הלב שלכם ושימו לב כי אתם יודעים כיצד לגשת אל הנושא ובצורה החכמה ביותר שישנה. אם תדעו לפעול כך ללא ספק תוכלו לראות כי יושג מענה אשר יביא לשביעות רצונכם ויהפוך את העניין כולו עמו אתם מתמודדים להרבה יותר מוצלח וחיובי בעצם. היו בטוחים בכך.

 

הוסף תגובה