בר מים – חוות דעת

הכנסת בר מים לבית ולשגרה של כל בני המשפחה היא החלטה חשובה מאד שבבסיסה השאיפה שכל מי שגר בבית יוכל שתות מים על בסיס קבוע. יש מי שעושה את זה כחלק מאימוץ אורח חיים בריא ומאוזן ויש מי שמחליט שהגיע הזמן שכל בני המשפחה יצרכו מים, שכן אין עוררין על כך שזהו המשקה הבריא ביותר עבור הגוף. לאחר שמגיע בר המים הביתה, כבר לאחר שימוש במשך תקופה קצרה אפשר להעיד על השינוי העצום שהוא הביא עימו עבור כל אחד ואחת, בכל גיל ובכל מצב. אילו חוות דעת אפשר לשמוע ממי שכבר יש לו בר מים? הנה כמה דעות שרווחות בקרב אלה שכיום כבר לא ייוותרו על בר המים שברשותם:

  • החיים בבית השתנו מאז שבר המים כאן. כל אחד יכול לגשת מתי שהוא רוצה או צריך ולשתות. לא צריך לגרור את הילדים או להכריח אותם, הם פשוט עושים את זה לבד.
  • מאז שבר המים כאן אני כבר לא שותה שום משקה אחר. לא מיצים ולא שתייה מוגזת. הנגישות של המים הופכת אותם להכי אטרקטיביים וכמובן שאי אפשר להתווכח עם זה שהם גם הכי מרווים את הצימאון.
  • עם כל מה שקורה במערכות המים והביוב – עדיף לי לדעת שאני ובני המשפחה שלי שותים מים שהם בוודאות נקיים, מסוננים ומטוהרים. אין במים אבנית ושום לכלוך או זיהום לא מצליח לחדור דרך מנגנוני הסינון והטיהור של בר המים.
  • בחירה בבר מים עם ברז למים רותחים היא הבחירה הכי טובה שעשיתי. לא צריך להמתין שמים בקומקום ירתחו וזה גם צמצם באופן משמעותי את התשלום של חשבון החשמל.
  • מי בר מים הוא בדיוק מה שהיה דרוש ומתאים למטבח שלי. בגלל שמדובר במטבח קטן וצפוף – לא היה לי מקום למתקן מים שלם ואת המיני בר יכולתי להעמיד על השיש בלי שיתפוס מקום ויהפוך את המטבח לצפוף יותר.
  • יש לי שירות מצוין מטעם החברה שממנה רכשתי את בר המים כך שבכל בעיה יש לי אל מי לפנות ובמידת הצורך מגיע טכנאי כדי לבדוק את המכשיר ולתקן על פי הצורך.
  • בר המים חוסך טרחה רבה של סחיבת בקבוקי מים או מילוי חוזר של בקבוקים ותפיסת מקום שלהם במקרר.

אין ספק שעם חוות דעות חיוביות קשה להתווכח ותמיד נעים להיווכח בשינוי חיובי שאנשים חוו בזכות בר המים.

הוסף תגובה