בר פירות לאירועים בבתי מלון

מלונות בחיפה – אין כמו בר פירות מעוצב ומושקע על שפת הבריכה במלון, או כחלק מקונספט האירוח באירועים עסקיים במלון. בשביל כל אלו כדאי מאוד להזמין מגשי פירות במלונות לצד תוספות שדרוג שונות כמו בר פירות או סושי פירות. בית המלון יפיק מכך יתרונות רבים עבור האורחים שלו. בר פירות או קוקטיילים של פירות מבוססי פירות טריים ומרעננים משדרגים בקלות כל אירוע, ומושכים אליהם את כל האורחים שרוצים להנות מכוס משקה קר. בחללים הציבוריים בבית המלון, באירועים עסקיים במלון ובקבלת הפנים בחדרים ניתן לשלב בקלות אפשרויות מגוונות של פירות ומגשי פרי.

למתחם הבריכה במלון

בכל בית המלון הבריכה היא אטרקציה מרכזית ולכן חשוב מאוד לעטוף את מתחם הבריכה בשירותים ופינוקים שינעימו את שהות האורחים. אחת הדרכים לעשות זאת בקלות ולא בעלויות גבוהות היא העמדת בר פירות ססגוני וצבעוני שיגיש לאורחים קוקטיילים, מגשי פירות וקינוחים פירות מעולים כמו סושי או סלסלת פירות. מדובר בקינוחים וארוחות ביניים טעימות ולא כבדות המאפשרות לתחזק תפריט מאוזן ובריא וגם להנות מהטעם.

לאולם האירועים במלון

מגשי פירות במלונות מהווים גם חלק בלתי נפרד בכל הקשור לקבלת הפנים של משתתפי הכנס, או בתפריט הקינוחים בהגשה עצמאית. ניתן לבחור במגשי פרי מהודרים ומעוצבים מבחינת המגש עצמו ומבחינת הסידור שעל המגש. כך למשל מגש פירות טרופי עם גלידת קוקוס כתוספת ליד, או עם בליווי של יין קינוח פרי משובח הן אפשרויות מצוינות. ניתן גם לשלב מגשי פירות לצד סושי פירות אותו ניתן לטבות במבחר של מטבלים המוגשים ליד. האפשרויות הן מגוונות ביותר וניתן בכל אירוע לבחור את הקומבינציה המתאימה מבחינת סגנון האירוע וההעדפות התזונתיות של המשתתפים, היבטי הכשרות ועוד. מגש פירות הוא אפשרות טובה מאוד כאשר מדובר על מנת קינוח אחרי ארוחה בשרית. בשל כל היתרונות של מגשי הפירות הרי שהם נעשו פופולאריים מאוד בשנים האחרונות ובתי נופש ומלונות ברחבי הארץ נהנים מאספקה קבועה בכל שבוע. חשוב מאוד לבחור ספק אמין אשר דרכו תקבלו מגשי פירות טריים וצוננים, נקיים ועטופים בצורה הגיינית.

חדשות Bn

הוסף תגובה