בתי מלון לחבילת בר מצווה

מלונות בצפון – משפחות רבות בישראל מהמגזר המסורתי והדתי מבקשות לקיים את אירוע בר המצווה בבית מלון. כך, בתי מלון בישראל מציעים חבילות אירוח מותאמות לצורך כך כאשר החבילות כוללות לא רק את הלינה, הארוחות ושימוש במתקני המלון אלא גם תוספות שונות כמו שימוש במשטחי הדשא לילדים, תאורה והגברה לאירוע עצמו, שילוב של הרצאות וכיד הדימיון כל מה שמארגני האירוע מעוניינים בו. ניתן לקיים את שבת בר המצווה בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. ניתן לבחור בבית מלון תחת רשת מלונות או במלון נישה מסוג של בית הארחה למשל. חשוב כמובן לבחור בחוכמה את מקום הלינה מבחינת התאמות של כשרות וצרכים נוספים של המשפחות המגיעות להתארח. וכדי לעשות את הדברים בצורה יעילה וטובה, הנה לפניכם המאמר הבא.

סוגי חדרים
בתי מלון המתאימים לאירוח שבת בר מצווה הם כאלו בהם קיימים סטנדרטים גבוהים של אירוח וניקיון. מדובר על אירוח של כמות רבה של משפחות בו זמנית, כאשר במרבית המשפחות יש ילדים קטנים המגיעים עמם. מסיבה זו ישנה חשיבות הן לבטיחות, לסוגי החדרים ולמתקנים השונים כמו למשל סוגי הבריכות, בתי כנסת במלון וסביב לו, כמו גם אפשרויות חניה. עבור משפחות עם ילדים כדאי מאוד לשריין חדרים צמודים או חדרים עם דלת מעבר מיחידת ההורים לחדר הילדים. כדאי גם להקפיד על כמות מספקת של מקומות חניה למשפחות, כאשר ההנחה היא שכל משפחה מגיעה עם רכב אחד. מבחינת התפריט ישנו אלמנט מאוד חשוב והוא כל מה שקשור לאלרגנים. יש מי להם רגישות למזונות מסוימים וחשוב לבנות את התפריט מול המלון באופן פרטני, או לחילופין לבחור בתפריט הקיים ובמנות הנכונות, או התאמת המנות לאלרגנים.
סוג הכשרות    
מלונות בתל אביב – ואלמנט נוסף חשוב מאוד הוא כל נושא הכשרות. שבת בר מצווה במקרים רבים כוללת גם אירוח של משפחות מסורתית או דתיות להן חשובה מאוד הכשרות. חשוב לוודא מול בית המלון לגבי הכשרות, התוקף שלה ולבקש להציג את התעודה עצמה טרם שריון ההזמנה. חשוב גם לשאול לגבי סוגים שונים של כשרויות, אם יש לכם צורך בכך. בתי מלון בישראל מחזיקים בכשרויות שונות ויש לוודא את הנושא כאמור.
 

הוסף תגובה