בתי מלון למסיבת רווקות מנצחת

חבילת נופש מסיבת רווקות במבחר של מלונות בתל אביב וברחבי הארץ היא אפשרות מצוינת ומרעננת כדי להבטיח ערב מושלם לכלה המיועדת ולכל החברות שלה. תוכלו לבחור למשל באפשרות של חדר סוויטה במלון, או באפשרות של יחידת אירוח פרטית עם גינה ובריכה פרטית צמודה. המיקום המושלם למסיבת רווקות הוא ללא ספק בית מלון משום שהוא מאפשר לכן גם פרטיות וגם לארגן את ההפקה בהתאם לצרכים שלכן. נציין כי אם יש העדפות ספציפיות או הכנה מראש שיש לבצע כמו עיצוב או תיאום ספקי אוכל ושתייה, הרי שיש לידע מראש את צוות המלון. מלונות רבים מאפשרים תאומים והכנות לוגיסטיות מראש והם מכירים את ההתארגנויות הדרושות לקראת מסיבת רווקות, כך שתוכלו להרגיש ממש בנוח עם בקשות מצוות המלון טרם ההגעה עצמה. ריכזנו עבורכן כמה עצות וטיפים, ומידע חשוב לקראת ארגון המסיבה.

בתי מלון מתאימים

מסיבות רווקות שונות אחת מהשנייה מבחינת כמות המשתתפות, הצרכים, העיצוב ואלמנטים נוספים. חשוב בהקשר הזה לבחור בית מלון אשר יתאים לציפיות. אם למשל יש ציפייה למלון פשוט יחסית בתקציב לא גבוה במיוחד הרי שהדבר שונה מציפייה לחדר מפואר ומלון מעוצב בקפידה עם רמת שירותים גבוהה ביותר. הכל שאלה של תקציב, אבל לא רק. חשוב כמובן גם לבחור את הלוקיישן המתאים מבחינת הגעה של הבנות למקום ולבדוק לגבי סידורי חניה. זאת משום שכאשר מדובר על נופש משפחתי הרי שהמלון מעמיד לרשות האורחים חניה אחת, אבל כאשר מדובר על קבוצת אורחות שמגיעות עצמאית כל אחת הרי שזה עניין אחר. בתי מלון בארץ מציעים חבילות אירוח שונות למסיבות רווקות ורווקים ותוכלו לבחור בתוך כך את סוג החדר, את מבחר השירותים שתקבלו ועוד. כך למשל תוכלו לבחור בר משקאות, בופה, בר קינוחים ואפשרויות נוספות. יש מקרים בהם ההפקה כוללת ספקים חיצוניים של מזון ושתייה ולא מהמלון עצמו. חשוב בהקשר הזה גם כמובן לבצע השוואת מחירים.

מהו טווח המחירים
מבחינת המחיר הרי שכאמור אין מחיר קבוע, והדבר תלו מאוד בסוג המלונות בים המלח בו בחרתם, כמו גם סוג החדר וגודלו והיקף השירותים מסביב. יש חדרי סוויטה שהם יקרים יותר מאשר חדרי בתי מלון בסיסיים.
 

הוסף תגובה