בתי מלון עסקיים וחדרי ישיבות

מלונות – חבילות נופש בישראל נדרשות לא רק למטרת נופש ובילויים, אלא גם למטרת עסקים. אנשי עסקים, חברות וארגונים במשק מזמינים נופשים עסקיים לצרכים שונים. כך למשל כאשר מדובר על קולגות מחו"ל או שותפים מעבר לים. גם כאשר חברה ישראלית מקיימת כנס בינלאומי וגם כאשר עובדים במחלקת חו"ל מגיעים לעבודה במשרדים בארץ. יש סיבות רבות ומגוונות לצורך בחבילות עסקיות כאשר בתי מלון בישראל מספקים תשתית נפלאה לצורך כך, שכוללת אינטרנט מהיר, חדרי ישיבות, עמדות עבודה מפוארות ושירותים משרדיים.

עסקים ובילויים
כמובן שכאשר מדובר על חבילת נופש עסקים הרי שעבור בתי מלון בישראל מדובר בחוויית אירוח כוללת ושלמה, שלא כוללת רק את הצד העסקי אלא גם את הצד השני של בילויים ונופש. בית המלון יעמיד לרשות האורחים העסקיים שלכם גם את מתקני המלון כמו הספא והבריכה, חדר האוכל, גישה צמודה לחוף הים ואפשרויות נוספות. כמובן ששריון של חדרי ישיבות, פגישות עסקים, אירוח פגישות עסקיות בלובי ואפשרויות נוספות כל אלו הם חלק בלתי נפרד מחבילת הנופש לאנשי עסקים.
המחירים
טווח המחירים עבור חבילת נופש עסקים במגוון של בתי מלון בישראל הוא משתנה. המחיר הסופי של החבילה תלוי בכמה וכמה פרמטרים כמו למשל סוג החדר, כמות הלילות, העונה בשנה, שירותים נלווים כמו חניה פרטית, חדרי ישיבות זמין לאורך כל היום, שירותי כביסה וגיהוץ ועוד. חשוב כמובן לספק לאורחים שלכם מחו"ל או לעובדים הנאמנים את מירב התנאים על מנת שהם יפיקו את התועלת המרבית מהפגישה העסקית, וכמובן שלא לשכוח את הצ'ופר המגיע לעובדים שלכם שכולל בילוי ופינוק בספא ובבריכה וביתר מתקני המלון. תוכלו למשל לשלב בחבילת האירוח גם טיפול פנים או גוף, הסעה הלוך-חזור משדה התעופה במונית פרטית או שירותי כביסה. הדבר כמובן גם תלוי בכמות הלילות ובאינטנסיביות של יום העבודה עצמו. תוכלו לכל שאלה או בקשה ליצור קשר עם צוות בית המלון אשר דובר כמה שפות. הלוקיישן הוא כמובן גם אלמנט חשוב ביותר מבחינת הגעה למלון ואיסוף ממנו בסיום השהייה.
 

הוסף תגובה