גיזום עצים בהרצליה לקראת החורף

גיזום עצים בהרצליה לקראת החורף

הרצליה היא אחת הערים הירוקות ביותר בישראל. בכדי לשמור עליה ירוקה, מתבצע מידי תקופה גיזום עצים בהרצליה והדבר נכון גם לגבי שאר הערים בישראל המבקשות לא רק לטפח את הצמחיה שבהן, אלא גם לשמור על בטיחות העוברים והשבים.

מתי מתבצע גיזום עצים בהרצליה
לא משנה אם מדובר בביצוע גיזום עצים בהרצליה או בכל מקום אחר, בדרך כלל נאמר שיש להקפיד על גיזום לפני החורף. מדוע?

  • מכיוון שבחורף לא תמיד מתאפשרת פעולת הגיזום; מזג האוויר עלול להיות לרעתנו, והמלאכה תהפוך למסוכנת אפילו יותר. על אותו משקל, מומלץ שלא לגזום את העץ מוקדם מידי במהלך השנה. אנשי מקצוע יידעו בדיוק מתי הזמן נכון לגזום את העץ, ובאיזו גישה לנקוט כך שלא יוסב לו נזק.
  • מכיוון שכל עץ הוא שונה; חלק מהעצים שבריריים יותר, אחרים חזקים יותר. מחלקם עדיף לגזום חלקים גדולים יותר ואחרים יסתפקו בטיפול קוסמטי קל. חברת גיזום מקצועית תדע כיצד לטפל בכל אחד מסוגי העצים בסביבה.
  • מכיוון שיש להיפטר מענפים לא רצויים. בתקופת החורף השמש לא חזקה מספיק, וענפים מתים או גוססים שהשמש לא רלוונטית עבורם, "יגנבו" אותה מהענפים הבריאים. התוצאה? עץ חלש מאוד שענפיו השבורים עלולים להפוך למפגע בטיחותי לכל דבר. לכן, יש לפעול בזמן ולהיפטר מהענפים הגוססים או המתים של העץ.

חשיבות הגיזום
בהרצליה ישנם גם בתים פרטיים רבים ולהם חצרות רחבות ידיים. בכדי למנוע תאונות וגם לדאוג לבריאותו של העץ, מומלץ לבצע כריתת עץ בחצר פרטית בעזרת חברת גיזום עצים בהרצליה שהינה מקצועית ובעלת ניסיון. חברה כזו תדע בדיוק כיצד להתמודד עם חצר קטנה או גדולה, כזו המכילה אלמנטים רבים וכזו שהיא בסך הכל מדשאה ריקה.
לא משנה איזו חצר יש לכם, אתם כבר ודאי מבינים שהגיזום הוא אחד התהליכים החשובים ביותר המתבצעים מידי שנה בכל רחבי הארץ. העצים צומחים במהלך כל השנה, כאשר בעונת החורף הם מקבלים את מי הגשמים הקריטיים מאוד לצמיחתם. אך חשוב להבין שבמקרים מסוימים החורף עלול להזיק להם; הרוחות עלולות לשבור את ענפיהם, השמש החלשה לא מצליחה לתת עליהם את השפעתה החיובית, והם עלולים להפוך למפגע בטיחותי עבורנו. על כן, יש לדאוג לכלל העצים הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי, וליצור סביבה שהיא לא רק יפה ונקייה יותר מבחינה אסתטית, אלא גם בטיחותית ובריאה עבורנו ועבור העצים.

 

הוסף תגובה