דירה לקניה בפרדס חנה – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

דירה לקניה בפרדס חנה – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

יותר ויותר משפחות צעירות, הורים לילדים קטנים, בוחרים לצאת מאזור גוש דן ומחפשים דירה בפריפריה הקרובה. הם לא מעוניינים להתרחק יותר מדי, אך הם כן רוצים לגדל את הילדים שלהם הרחק מהעומס וההמולה של תל אביב וסביבתה.

יש מי שבוחר לנדוד לאזור השפלה, רחובות, נס ציונה ויישובי הסביבה, אחרים נודדים לאזור השרון, בין אם זו כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון ושאר יישובי הסביבה, ויש גם שמרחיק עוד קצת צפונה, ומגיע אל פרדס חנה כרכור.

אין הרבה יישובים קטנים שהתפתחו בשנים האחרונות כמו פרדס חנה. המושבה הקטנה אשר הוקמה ב-1929 (כרכור הוקמה 16 שנה קודם לכן) והיתה בעלת מאפיינים כפריים בולטים, הפכה עם הזמן למועצה מקומית משגשגת, הן מבחינה כלכלית, תרבותית, הן מבחינת הן אנושי ועוד. לא במקרה הפך המקום למוקד משיכה עבור זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים.

כאמור, רבים מחפשים דירה לקניה בפרדס חנה ובצדק. מצד אחד, מדובר על יישוב שנמצא צפונית לחדרה, במחוז חיפה, אך מצד שני, היישוב קרוב לכביש 6 ולכביש 4, יש בו תחנת רכבת, כך שאפשר להגיע ממנו לכל מקום שרוצים. לכן כל מי שרוצה לצאת מגוש דן ובכל זאת לא להתרחק יותר מדי ולהיות קרוב, זה מקום אידיאלי עבורו.

כיצד מוצאים דירה במועצה

מי שמחפש דירה לקניה בפרדס חנה, יכול למצוא אותה במספר שכונות במועצה, כמו כן הוא יוכל ליהנות ממספר אפשרויות מגוון, בין אם זו דירה של שלושה חדרים, ארבע חדרים ומעלה. לשם כך צריך לדעת היכן וכיצד לחפש, ולא פחות חשוב, במי להיעזר לשם כך.

כיום אפשר ליהנות משורה של אנשי מקצוע, קרי מתווכים, אשר יכולים להציע אפשרויות שונות של דירות למכירה או לחילופין, דירות להשכרה. מי שמחפש לרכוש דירה לצורך השקעה, אין ספק שמדובר בחשיבה נכונה. מחירי הנדל"ן בישוב רק עולים עם השנים, הן בגלל הביקוש הרב אשר נוצר בין היתר גם בגלל עליית המחירים במרכז הארץ ובחיפה, והן בגלל האופי המיוחד של היישוב, מצד אחד אופי כפרי ומצד שני, מקום שמספק את כל מה שצריך מבחינה תרבותית, מבחינת חינוך, מסחר, וכדומה.

כיצד לבחור את הדירה הנכונה

באופן טבעי, כשמחפשים דירה אז צריך לקחת בחשבון הן את המפרט של הנכס והן את תנאי הסביבה. איפה בדיוק הדירה ממוקמת, מה איכות השכונה, מה טיב מערכת החיוך במקום, עורקי תחבורה, מרכזי מסחר וכדומה.

אומנם במהלך השנים היישוב הצליח לשמור על אופיו המיוחד, אך צריך לקחת בחשבון שלא כל היישוב אותו דבר, יש שכונות חדשות בעלות מאפיינים מסוימים ולעומת זאת, יש שכונות ישנות, בהן המאפיינים הם שונים, הרבה יותר קרובים למה שהיתה פרדס חנה בעבר.

 

הוסף תגובה