דרכון פורטוגלי – מי זכאי וכמה זה קל להוציא דרכון

דרכון פורטוגלי – מי זכאי וכמה זה קל להוציא דרכון

לפני מספר שנים ממשלת פורטוגל הודיעה שהיא מעוניינת להעניק דרכונים פורטוגלים ליהודים שגורשו לפני שנים מספרד ומפורטוגל. זו הסיבה לכך שלאחרונה אנחנו שומעים על ישראלים רבים שמנסים לברר האם גם להם יש אפשרות לקבל דרכון פורטוגלי, שכן דרכון כזה הוא למעשה דלת כניסה לאיחוד האירופי כולו. לכן אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם גם אתם מתעניינים בנושא ואם גם אתם רוצים לברר האם מגיע לכם דרכון פורטוגלי או לא. כדאי לדעת שהתנאים בפורטוגל לקבלת דרכון, במובנים מסוימים, נוחים יותר לעומת מדינות אירופאיות אחרות שאליהן יהודים שונים יוכלו להגיש בקשות. במקרה של פורטוגל, אם תוכיחו שיש לכם קשר ליהדות פורטוגל ואם תצליחו לפרט את עץ השורשים המשפחתי שלכם, כולל תאריכי לידה, נישואין ושמות משפחה, כנראה שתקבלו דרכון. מדובר על תהליך לא מורכב ויחסית פשוט, כך שאם נדמה לכם שגם אתם זכאים לדרכון, למה שלא תתחילו לבדוק זאת כבר עכשיו?

האם אפשר להגיש בקשה להוצאת דרכון פורטוגלי לבד?

לכאורה זה אפשרי, שכן אונליין תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם בנושא. יתרה מכך, תוכלו כמובן לתרגם בעזרת מתרגמים שונים את כל המסמכים הדרושים לכם, אך בפועל זה לא באמת מומלץ. העניין הוא לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להימנע ממצב שבו הבקשה שאתם מגישים נדחית ולשם כך רצוי שהמומחים יטפלו בעניין שלכם. זה אומר שאם אתם יכולים לפנות אל אנשי מקצוע שעוסקים במתן סיוע בכל מה שקשור להוצאת דרכונים פורטוגלים, למה שלא תעשו זאת? שירות כזה יחסוך לכם הרבה מאוד בלבול, יגדיל את הסיכוי שבסופו של דבר תקבלו את הדרכון הפורטוגלי שעליו אתם חולמים וגם יקצר עבורכם את התהליך. לכן שווה לקחת בחשבון את האפשרות הזאת ויפה שעה אחת קודם, כי למה לדחות את התחלת התהליך?

אפשר להוציא דרכון במחירים סבירים

עד היום שמעתם רק על אנשים ששילמו הון עתק כדי להוציא דרכון פורטוגלי? אתם חוששים שזה מה שיקרה גם אצלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. בפועל, כיוון שיש היום לא מעט מומחים שמציעים שירות כזה בכל רחבי הארץ, הם מתחרים זה בזה ומי שיוצא נשכר, כרגיל, הוא הלקוח. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל שתיים או שלושה משרדים שבהם תוכלו לקבל שירות כזה, להציג את הבקשה שלכם ולבדוק כמה כל אחד מהם דורש. זכרו: לא תמיד אם תשלמו פי שניים על סיוע בהוצאת דרכון למדינה זרה זה אומר שתקבלו שירות טוב יותר או שזה יגדיל את הסיכוי שלכם לקבל דרכון בסוף התהליך. לכן יש מקום להשוות מחירים שכן חבל לשלם הון עתק אם אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף בדרך לדרכון הפורטוגלי שלכם.

 

הוסף תגובה