ד"ר ליאון ארדקיאן בשיטת טיפול חדשה!

צריכים טיפולי שיניים מורכבים? אז הנה כתבה שאתם רוצים לדעת. ד"ר ליאון ארדקיאן, אחד המצטיינים בישראל בתחום טיפולי שיניים מורכבים פיתח שיטה חדשנית שהמטרה שלה היא להביא את הדיוק בטיפולי השיניים המורכבים לכדי 100 אחוז בדיוק.

המרפאה של דוקטור ארדקיאן היא מוכרת בישראל בתור אחת המובילות בתחום, כאשר מקרים מורכבים במיוחד אפילו במדינות אחרות מגיעים במיוחד לישראל כדי לקבל טיפולים מידי המומחים המובילים בישראל במרפאת ארדקיאן.

רק השבוע, הגיע זוג תיירים מהולנד במטרה לבצע טיפולי שיניים מורכבים, אשר היו אמורים להיות מבוצעים בהולנד בעלות של מאות אלפי דולרים, לניתוח מורכב שיבוצע הרבה יותר מדויק ובעלות הרבה יותר נמוכה.

עדויות מטופלים- עידן חיים מחברת יד ביד ייעוץ משכנתאות–  אני הייתי הרבה מאוד ימים תחת הכאבים הארורים האלו, פשוט לא ידעתי איך בכלל לצאת מזה. ממש סבלתי. בכל מרפאה אחרת שהייתי בה בנו לי תכניות טיפול של חודשים ארוכים, כאשר העלויות היו מוערכות במאה אלף שקלים. שזה סכום לא הגיוני. בשלב כל שהוא התחלתי לעשות בירורים והגעתי למרפאה של דוקטור ליאון ארדקיאן ומצאתי שם אנשים שהם באמת מומחים בתחום שלהם, איך אני יודע? כי הטיפול לקח יומיים וזה עלה הרבה פחות ממה שזה היה אמור להיות, ככה יודעים באמת.

עשרות מטופלים מעידים על כך שהטיפול במרפאה הוא מאוד מקצועי, הרופאים הם באמת מומחים בתחומם. השיטה החדשה במרפאת דוקטור ארדקיאן גורסת שלפני טיפול מורכב, מכינים מראש הולוגרמה שהיא למעשה התבנית המתוכננת של השיניים של המטופל כולל חורים מיועדים לקידוח בשיני המטופל כדי לדייק ולהקל על העבודה. המטרה היא כאמור לתת שירות מושלם ללקוח המטופל.

בעזרת השיטות המודרניות הנהוגות במרפאה, דוקטור ארדקיאן זכה לפרסום עולמי וחשיפה במגזיני רפואה המובילים בעולם.

הוסף תגובה