האם כדאי לעצב את המטבח החדש שלכם מעץ מלא?

אין ספק שהמראה שיש למטבחים מעץ מלא הוא יפה וייחודי מאוד. בנוסף, מטבחים מעץ מלא ידועים בהיותם עמידים וחזקים- אך חשוב לציין שהם איכותיים יותר ממטבחים כפריים מסנדוויץ'. כמו כן, ניתן לראות כי בשנים האחרונות ענף עיצוב המטבחים הלך והתפתח בעיקר תודות לטכנולוגיות החדישות המאפשרות שימוש בחומרים שונים המותאמים למטבח ובפרט לשימוש בעץ מלא. בנוסף עולם עיצוב הפנים התרחב וכיום מציע מגוון רחב של מטבחים מעוצבים מעץ מלא. לעיצוב מטבח מעץ מלא יש יתרונות רבים כמו עמידות המטבח לאורך זמן, הפונקציונליות שלו והאווירה המשפחתית שנוצרת כתוצאה מעיצוב המטבח מעץ מלא.

אחד היתרונות הבולטים של עיצוב מטבחים מעץ מלא הוא העובדה שהם מעוצבים בצורה מושכת ובולטת מאוד. מטבחים מעץ מלא הינם מטבחים מרשימים ביותר בעלי יכולת עיצוב טקסטורות, חריטות, בליטות, מסגרות מיוחדות ועוד. מי שאי פעם נכנס וראה מטבח מעץ מלא מיד מבין שמדובר במטבח ברמה אחרת, הוא עוצמתי ומרהיב ביופיו.
היות ועיצוב מטבחים מעץ מלא נצבעים בצבעי עץ אטומים או שקופים, ניתן לבחור מטבחים מהסוג הזה בכל צבע שרק תבחרו לעיצוב המטבח שלכם. בניגוד למטבחי סנדוויץ' שמצופים בפורמייקה, המוגבלים בגוונים מסוימים, למטבח מעץ אמיתי ניתן לבחור בקלות בדיוק את הצבע אותו אתם רוצים מבלי להתפשר כלל על העיצוב. בנוסף לכך, בעוד מטבחים ודלתות מטבח עשויים מארונות עץ יכולים להיות מעוצבים במגוון דרכים, תבליטים או מסגרות, מטבחים העשויים סנדוויץ' אינם ברי עיצוב לקימורים מיוחדים וחריטות על כן המראה שלהם הינו שבלוני ביותר, אם כי באמצעות שילוב של פרטים נלווים כגון זכוכיות וכדומה ניתן גם בהם להגיע לרמת עיצוב גבוהה, אך בסופו של דבר רמת העיצוב ואפשרויות העיצוב מוגבלות מאוד בעוד שלעץ מלא יש מבחר אינסופי כיד הדמיון לעיצוב.
אם תהיתם על החסרונות של עיצוב מטבח מעץ מלא, אז מלבד לעלותו הגבוה אנו לא מצאנו חסרונות. בניגוד למטבח מעץ סנדוויץ' הנחשב לחזק ועמיד בפני פגיעות ומכות מזדמנות עץ מלא פגיע מאוד, וניתן לשרוט אותו ולפגום בו אם לא נזהרים ולא מתנהלים בכבוד לעץ המרהיב. לצורך השוואה והמחשת ההבדלים עלות של פלטת עץ מלא עולה פי שניים וחצי מפלטת סנדוויץ' מצופה פורמייקה, כמו כן, לעץ מלא יש לבצע עוד סדרת עבודות של צביעה  במטבח כפרי במקום מיוחד לצביעה. לכן מחירו גבוה.

 

הוסף תגובה