האם ניתן לעצב מטבח כך שישדר גם יוקרה ועוצמה וגם שיכניס לנו את הטבע לבית?

מטבח כפרי – הגיע הזמן שהחלטתם לעצב את המטבח שלכם בעיצוב מרהיב ומרענן לתחושת שלווה ורוגע בזמן שבו אתם שוהים במטבח. אולם, אין קץ חשיבה ומחשבה בו אנו משקיעים בכל תכנון של תהליך עיצוב המטבח החדש שלנו. אנו מנסים לדמיין את עצמנו בתוך חלל המטבח, מנסים לראות איפה נהיה ואיך נתנהל. איפה נרצה לעמוד לבשל ואיפה נבחר לעמוד על מנת לפטפט ולנשנש. כל המחשבות הללו הן רק חלק ממכלול שלם של שיקולים שונים לגבי עיצוב מטבח חדש. בשלב כלשהו אנחנו גם נצטרך להיפגש עם מעצבי מטבח אשר יעשירו אותנו מניסיונם הרב וינחו אותנו באשר לבחירות הנכונות לעיצוב מטבח חדש כך שיתאים בצורה הכי מדויקת לרצונות שלנו תוך שילוב ראוי עם המציאות הקיימת, בצורה הנוחה והיפה ביותר האפשרית.

אף על פי שאנו עומדים בפני דילמות רבות בעיצוב המטבח החדש, אחת הבחירות שאותן נרצה לעשות וכלל לא לחשוב פעמיים זה בחירת סוג חומרי הגלם האיכותיים שאותם נבחר על מנת לבנות את המטבח החדש שלנו. ואכן, אחת הבחירות היפות והיוקרתיות היא בחירה בעץ אלון, עיצוב מטבחים מודרניים הנעשים מעץ אלון הופך את המטבח לבעל עומק וחיבור לטבע. לא כל סגנון מטבח יתאים לעץ האלון. כאמור, עץ האלון מתאים למטבחים קלאסיים או מטבחים כפריים. משום שיכולות העיצוב בעץ אלון רחבות יותר ומאפשרות יותר מקום לטעם האישי מבחינת גימור הארונות וכן הלאה. ניתן לבחור עד כמה מכניסים את אלמנט העץ אל תוך המטבח ובאיזה מינון נשתמש בו. האם נרצה רק ארונות מטבח או שנכניס את עץ האלון לעוד פריטים במטבח.
ההמלצה שלנו לתוצאה המושלמת- הוספת אי למטבח. כיום, אי למטבח הוא אלמנט שנהיה פופולארי ורצוי בתחום המטבחים. לקוחות רבים מחפשים לעשות לעצמם מטבח שיהיו בו שטחי עבודה נרחבים ויחד עם זאת מקום שישמש מעין פינת אוכל בתוך המטבח. אי למטבח אכן הופך את המטבח למפנק ונוח במיוחד. תארו לעצמכם שמלבד השיש שיש לכם כיום, מתווסף לכם משטח עבודה גדול למדי בו אתם יכולים ממש להכין אוכל ותבשילים. בשעות בהן בני הבית מתאספים לארוחה, ניתן לפנות את המשטח מכל הפריטים שעליו ולשבת על כסאות בר גבוהים סביב האי. עם זאת חשוב לדעת שאי למטבח מתאים בעיקר לעיצוב מטבחים בעלי שטח פנים גדול ונרחב, שכן במטבח קטן תכנית כזו לא תהיה אפשרית מכיוון שהיא תקטין את המטבח ותהפוך אותו לצפוף וללא נוח לשימוש.

 

הוסף תגובה