האם ריקשה "טובה" לכדור הארץ?

קלנועית

בשל המנועים הקטנים והיעילים שלה, קלנועית היא אופציה הרבה יותר ידידותית לסביבה להביא אתכם הישר למקום העבודה. קלנועיות שורפות הרבה פחות דלק מאשר רכב שעושה את אותה נסיעה. לא רק שהמנוע הקטן שלה נהדר לאיכות הסביבה, יכולת התמרון של קלנועית פירושה שלא תיתקעו בפקקים, ושאיבת CO2 בזמן נייח.

 

אי אפשר באמת לדבר על ריקשה מבלי לדבר על ידידותיות לסביבה – ריקשות אלקטרוניות יכולות להיות האלטרנטיבה הטובה ביותר לרכבי בנזין או דיזל משום שהריקשות מופעלות על סוללה. ריקשות אלו אינן פולטות עשן ומכיוון שכך הן לא יתרמו לזיהום האוויר הגובר. אפשרי למחזר ביעילות את הסוללות שישמשו לתפקוד הריקשות הללו ובכך, לפתור את בעיית סילוק המצברים.

באילו שני היבטים טוקטוק מועיל?

ההיבט הראשון הוא כי ריגשה נקי מזיהום רעש – ריקשות אלקטרוניות, הלא הן סוג של טוקטוקים, נקיות מיצירת זיהום רעש משום שהן אינן פולטות שום קול. הנוסעים יכולים לקבל נסיעה חלקה ונוחה. ההיבט השני הוא פרנסה – הטוקטוקים מספקים אמצעי פרנסה לפשוטי העם וגם לאלפביתים. מבלי להשקיע הרבה כסף, נהגי הטוקטוק יכולים להתפרנס בכבוד.

האם ריגשה אלקטרונית נחשבת לחסכונית?

ברור כי ריגשה אלקטרונית נחשבת לחסכונית – ריגשות אלקטרוניות זולות יחסית וניתן להרשות לעצמם בקלות כל אדם פשוט. הנוסעים יצטרכו לשלם פחות דמי הובלה. זה חסכוני לא רק עבור הלקוחות אלא גם עבור הבעלים של הריגשה. ניתן להטעין את הסוללות בקלות מהבית או מכל מקום שמספק מתח מתאים.

מה היעילות של נהיגה על קרוואן?

כמובן שאם יש לכם תקציב גדול, אתם יכולים להשיג קרוואן מהשורה הראשונה השווה לקרוואנים הטובים ביותר. אבל באופן כללי, לקרוואן יש הרבה יותר יתרונות לנוסע קרוואן מאשר לכל כלי רכב. צריכים יותר שכנוע? בואו נסתכל; קראוון נוח יותר – אחרי הנסיעה הארוכה הזו, אתם יכולים פשוט לנסוע לתוך אתר קמפינג ולהחנות את הקרוואן שלכם בקלות. עם קרוואן, תצטרכו להפוך אותו למקום שלו, וזה יכול להיות קצת מלחיץ ועשויים לקחת כמה פעמים כדי להתרגל לזה.

 

הוסף תגובה