האם תמ"א 38 זה פרויקט שכדאי להשקיע בו?

האם תמ"א 38 זה פרויקט שכדאי להשקיע בו?

היום כבר אין מישהו בישראל שלא שמע על תמ"א 38 וגם אם אתם לא יודעים במדויק במה דברים אמורים, אתם בוודאי תוהים האם זה משהו שיכול להתאים גם לכם. תמ"א מספר 38 זה השם של תכנית המתאר לחיזוק מבנים בישראל והיא נולדה מתוך הרצון של המדינה לעודד קבלנים לבצע עבודות חיזוק לבניינים ישנים. הדרך של המדינה לעודד את הקבלנים השונים לקחת על עצמם את האחריות לביצוע פרויקטים כאלה היא ע"י מתן זכויות בניה נוספות. זה אומר שלא אחת כאשר קבלן מבנה תמ"א מספר 38 בבניין שיש בו ארבע קומות, הוא יוכל להוסיף עוד שתיים או אפילו שלוש קומות. כך הרווח שלו הופך להיות גדול מאוד ולכן ברור מדוע הפרויקטים הללו זוכים להצלחה רבה בארץ כולה.

היתרונות של תמ"א 38 עבור בעלי הדירות

את היתרון של תמ"א 38 בחינת הקבלנים ראינו, אך מה זה אומר מבחינת בעלי הדירות? ומה הם מרוויחים מכל העניין? האמת היא, שאתם לא תאמינו כמה אתם יכולים להרוויח אם תשקיעו בתמ"א 38 בבניין שלכם. אותו בניין ישן הופך להיות מהודר, מוסיפים לו מעליות, חניה ואף משפצים את החזית שלו בדרכים שונות. התוצאה הסופית ברורה: הדירה הישנה מעלה את ערכה פי כמה ולכן ברור שגם מבחינת בעלי הדירות זו השקעה חיובית ביותר.

מאיזו חברת מקצועית כדאי להזמין פרויקט כזה?

פרויקטים של תמ"א 38 מתבצעים היום בכל רחבי המדינה על ידי אינספור חברות קבלניות כאלה ואחרות. כמו שקורה באלפי תחומים אחרים, גם כאן אנחנו יכולים לראות אנשי מקצוע טובים יותר וטובים פחות. מבולבלים? לא יודעים לאיזו כתובת כדאי לפנות לצורך ביצוע הפרויקט? אם כך, כדאי שתיכנסו עוד היום לאתר: https://hitchadshut.net/.

מדובר על חברה מקצועית ומנוסה ביותר שמבצעת פרויקטים כאלה באזורים שונים, אז למה שתתפשרו על מישהו אחר? אם אתם כבר יוצאים לדרך הזאת ומשקיעים בתמ"א בבניין שלכם, עדיף שתפקידו את המשימה בידי מי שבאמת יוכל לעשות זאת בצורה מקצועית וכמה שיותר מהירה.
 

הוסף תגובה