הביובית בחניונים ומקומות נמוכים

הביובית בחניונים ומקומות נמוכים


הביובית היא משאית אינסטלציה גדולה ומגושמת אשר על פי רוב מתעסקת בבעיות אינסטלציה גדולות ומקיפות מאד. הביובית מורכבת בעיקר משלושה אנשי צוות, ממיכל ענק ומכמה צינורות ארוכים ומאסיביים. פעילותה של הביובית מסתכם בפתיחת סתימות ובעיות שונות למקומות גדולים כמו מפעלים או בתי ציבור רציניים וגדולים. אך פעמים רבות כי המיקום של תקלת האינסטלציה קשה מאוד לגישתה של משאית גדולה ומגושמת זו, למקרים אלה בדיוק יצרו את הביובית הקטנה והקומפקטית.

ביובית קטנה וקומפקטית בעלת גישה למקומות צפופים ונמוכים מאוד

כאמור הביובית מתעסקת על פי רוב בתקלות גדולות מאוד ונרחבות. בשל כך שני אנשי הצוות אשר אחראים על תפעולה של הביובית צריכים להיות מוכשרים באופן ספציפי ונקודתי לעבודה על הביובית עצמה בשל עוצמתה הרבה והמסוכנת. תעודות ההסמכה לאינסטלטורים אינן יספיקו במקרה זה. פעמים רבות כי המקום בו קיימת אותה תקלה גדולה ומקיפה הוא מקום בעייתי מאוד לדרכי גישה למקום נמוך במיוחד. במקרים אלה הביובית השגרתית תתקשה מאוד לסייע ואף לעיתים לא תצליח כלל להגיע אל מקום בו היא אמורה לפעול על מנת לפתור את הבעיה. על כן ייצרו את הביובית הקומפקטית אשר נמוכה באופן משמעותי וכל ממדיה קטנים יותר מאשר הביובית הגדולה והשגרתית. אך חשוב לציין, הביובית הקומפקטית בעלת עוצמה לא פחות מהביובית השגרתית והגדולה יותר ומכילה בדיוק את אותם פרטים. הביובית הקומפקטית כוללת אף היא מיכל גדול מאוד אשר על פי רוב יספיק לכל בעיה בכל סדר גודל שלא תהיה. כמו כן הביובית הקומפקטית מכילה אף היא שלושה אנשי צוות אשר שניים מהם אינסטלטורים בעלי הסמכה לעבודה על ביובית. נוסף על כך גם לביובית הקומפקטית קיימים מספר צינורות מאסיביים אשר בעזרתם היא מסוגלת לשאוב כל מה שעוצר את המים מזרימתם הטבעית והשגרתית בצינורות האינסטלציה.
כמו כן גם לביובית הקומפקטית קיימת האפשרות להזרים מים רותחים במידת הצורך. ניתן לראות כי הביובית הקומפקטית אמנם קטנה משמעותית מזו הרגילה, אך עוצמתה חזקה מאוד ולא נופלת כלל מהביובית הגדולה, לא בעוצמות ולא ביכולות.

הוסף תגובה