הדור הבא של הקלנועית המוכרת !

הקלנועית היא כלי תחבורה חשמלי שאנו מכירים משוק התחבורה מזה לא מעט שנים. כיום החלו לייצר כלי תחבורה חדשניים יותר הנקראים בימבה חשמלית כמו אופניים חשמליות . ניתן לשער כי השם המקורי נובע מגודל כלי הרכב אשר מזכיר במעט את הבימבה עליה כולנו נסענו בתור ילדים אך לגודל זעיר זה יש יתרון משמעותי עבור נסיעות עירוניות. בדומה מאוד לקלנועית גם כלי תחבורה חשמלי זה נע על ידי חשמל בלבד ללא גל צורך בדקלים כלל.

חשוב לציין כי בשל גודל כלי התחבורה הללו הם מורשים על פי חוק לנוע בכל רחבי העיר ללא כל בעיה. על כן אנשים רבים נהנים מיתרון משמעותי זה ובוחרים באפשרות של בימבה חשמלית כמו אופניים חשמליות  על מנת להצליח להתנייד בכל רחבי העיר ללא כל בעיית עומסי תנועה או פקקים.

הסוף לעליית מחירי הדלק !

אנשים רבים בוחרים כיום באפשרות של תנועה על ידי חשמל בלבד בשל העובדה כי בשנים האחרונות אנו רואים כי מחירי הדלק עולים בצורה די משמעותית מעת לעת. עליות אלה של מחירי הדלק נובעים מהדלדלדות כמות הנפט אשר מצויה בעולם. על כן ניתן לשער כי מחירי הדלק רק ילכו ויעלו עם השנים. בימבה חשמלית כמו אופניים חשמליות  היא אפשרות טובה לתנועה על ידי חשמל בלבד ללא כל צורך בדלקים כלל. עובדה זו יכולה לחסוך לכם כיום כמה מאות עד אלפי שקלים מידי חודש ובעתיד אף יותר.

יתרונות משמעותיים ליכולות הנסיעה

חשוב לומר כי יכולות הנסיעה של בימבה חשמלית כמו אופניים חשמליים  יכולות להיראות די חלשות ואיטיות אך חשוב לומר כי יכולות נסיעה אלה אשר עומדות על טווח נסיעה של לא יותר משישים קילומטרים בטעינה אחת וכן מהירות נסיעה של כ 12 קילומטרים לשעה בלבד מהווים יתרון משמעותי של כלי תחבורה זה עבור תנועה עירונית. אנשים רבים בוחרים בגלי תחבורה זה על מנת להתנייד בצורה יעילה בכל רחבי העיר ללא התחשבות בשעות העומס ובפקקים כלל.

על ידי אפשרות זו של כלי תחבורה חשמלי ניתן יהיה על עלויות המחירים הגבוהות. חשוב לומר כי כלי תחבורה חשמלי זה כולל עוד לא מעט יתרונות משמעותיים מעבר ליתרון החיסכון הכלכלי.

הוסף תגובה