החלטתם לחדש את המטבח?

כל הליך של התחדשות נותן תחושה של סיפוק והנאה אך גם דורש עלות כספית. אם גם אתם חולמים על מטבח חדש עליכם לתת את הדעת האם תרצו מטבח סטנדרטי המחופה בסגנונות שונים ומגוונים עם משטחי עבודה סטנדרטיים או מטבח שיעוצב פונקציונלי כחלק מחלל המטבח. אם החלטתם על מטבח חדש עליכם לפנות לחברה המייצרת מטבחים בראשון לציון מעוצבים ואיכותיים במיוחד, בנויים מחומרי גלם משובחים באיכות ללא פשרות.

התהפוכות הרבות בעולם השפיעו רבות על עיצוב הבית שהפך להיות הרבה פחות קרוב לטבע והרבה יותר מודרני הן מהבחינה העיצובית והן מבחינת הצבעים. המטבח עץ הישן והטוב עדיין מצליח לשמור על מקומו למרות הקדמה והשתלטות המודרניזציה גם על עיצוב הבית. מטבח בסגנון, בעיצוב ובמראה כפרי אך עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות השוות לגמרי למטבח המודרני. ולכן כאשר אתם מתכננים עיצוב מטבח חדש עבור המטבח הישן שלכם, או שיפוץ המטבח הקיים והחלפת הצנרת הישנה שעושה בעיות, חובה עליכם לבדוק את בעל המקצוע והסמכתו לעבודה המקיפה הנדרשת. כמו כן, חשוב לשים לב לפני שנכנסים לכל עבודה מקיפה בתחום המטבחים והאינסטלציה למספר עקרונות בסיסיים שעשויים להקל על כל התהליך. ראשית, חשוב עוד לפני תחילת פרויקט החלפת המטבח ותשתית האינסטלציה במטבח להיות מעודכנים בכל שלבי התכנון. החל מההחלטה מה בדיוק יכלול העבודה וכן מאיזה חומרי גלם של ארונות המטבח והצנרת, שיש קרמיקה ועוד.
ואולם, אם החלטתם לשפץ את המטבח משום שהוא ישן והארונות התנפחו מבעיות של מים או חומרי גלם לא טובים, הרי שלא מדובר רק בעניין אסתטי של עיצוב ומראה מטבח מודרני וחדשני. ארונות מטבח מלאים בעובש ורטיבות פשוט מזמינים הרבה מאוד חיידקים ובעלי חיים אחרים מסוכנים שחיים בתוך טחב ורטיבות. לעיתים, השיפוץ של המטבח יכלול פירוק, התקנה והרכבה של המטבח ולעתים יהיה צורך בהחלפת הצנרת הישנה באזור המטבח. על מנת להבטיח טיפול מקצועי, סדיר ומאורגן של שיפוץ המטבח, החשמל והצנרת- חובה להסדיר חוזה התקשרות מול הבעל המקצוע שיכלול את כל הסעיפים הרלוונטיים בקשר לעבודתו או כאלו שקשורים לבעלי מקצוע נוספים כמו אינסטלטור וחשמלאי מוסמכים, מכולה פינוי פסולת ועוד.
לפיכך יש לפנות לחברה המתמחה בעיצוב מטבחים בראשון חדישים במגוון רב של סגנונות ועיצובים. חברה שכל מטבח אצלה הוא מטבח לדוגמא, וכן שתוכל לספק את כל סוגי המטבחים בהתאמה אישית.

 

הוסף תגובה