החלטתם לעצב מטבח חדש? מטבח יוקרתי, עדכני, מודרני ונוח במיוחד?

קיימים סגנונות רבים ויפים בתחום העיצוב מטבחים, אך יש סגנון מטבח שהוא מעט יותר נפוץ – המודרני. סגנון זה נעשה נפוץ בבתים רבים מאד, בשל היותו מאופיין בקווים ישרים. אמנם סגנון זה מאופיין בקווים חלקים ונקיים, אך לא רק!. גם במטבחים המודרניים תוכלו למצוא מגוון רחב של שילובים וסגנונות ייחודיים, אשר מותאמים לטעם האישי של כל אחד ואחת.

אנשי הייטק וצעירים רבים מחליטים על מטבחים מודרניים בצבעים בהירים, בשל היותם משרים תחושה של אלגנטיות ומרחב. מטבחים מודרניים בנויים בקווים ישרים וחלקים, עם מינימום של קווים מעוגלים. הסגנון הנקי שולט במטבחים מודרניים – לא תמצאו בהם פיתוחים, גילופים או דוגמאות על הקירות, אלא עיצוב נקי וחלק, אשר מעניק תחושה של סדר, ניקיון ומרחב. לתחושת המרחב מצטרפים גם הצבעים הבהירים אשר שולטים במטבחים מודרניים. הלבן, השמנת, צבעי עץ בהירים כמו אגס וכדומה, וגם גוונים בהירים של צבעים כמו צהוב, ירוק וכחול ממלאים את המטבחים המודרניים ויוצרים בהם אווירה של נקיות ושל רחבות ידיים. מבחינת חומרים, העץ אשר שלט במטבחים הישנים ובסגנונות הכפריים, מפנה את מקוות לטובת חומרים חלקים יותר כמו מתכת, זכוכית וגם שיש בסגנון חלק. ארונות העץ הקלאסיים מוחלפים כאן בארונות בעלי דלתות זכוכית, במשטחי מתכת ובפרזול נקי וברור.
חשוב לציין כי אם עד היום מטבחים מודרניים היו נחשבים למשעממים וזהים זה לזה, היום כבר לא חושבים כך. בעידן המודרני שבו אנו חיים, מטבחים מודרניים הם מטבחים עדכניים ומשוכללים המתאימים את עצמם למציאות המודרנית של עידן ימינו. הדבר ניכר מבחינה פרקטית לשימוש במטבח. כאמור, במטבחים מודרניים יהיו מקומות מותאמים למכשירי חשמל חדשניים, שילובים של כיריים קרמיות או חשמליות, למשל, ותנור בילט אין בארון ייעודי, וכן הלאה. אך המודרניזציה בולטת גם בעיצוב של המטבח. הקווים הכלליים של מטבחים מודרניים יישמרו, אך כל אחד יכול להכניס את הסגנון הייחודי שלו אל המטבח. כך, למשל, ניתן למצוא סגנונות ייחודיים של שילובי צבעים. מטבחים מודרניים רבים משלבים גם צבעים כהים, בקיר אחד של המטבח, בארון אחד, במגרה אחת וכן הלאה. מטבחים מודרניים בסגנונות מיוחדים יכולים להיות בנויים דווקא בצבעים נועזים, כמו אדום, שחור, סגול וכדומה, וליצור מראה שמושך מיד את העין. העיצוב של המטבח המודרני נתון לכל שינוי שתרצו להכניס בו.
 

הוסף תגובה