החלטתם על מטבח איטלקי חדש? כיצד ניתן לשלב את דלתות הפנים בהתאם?

‏חווית הכניסה לבית חדש או למתחם עבודה חדש תלויה מאוד באופן שבו אתם מתכננים את השלבים המקדימים ליום המעבר. אמנם אתם רוצים להפתיע ‏את אנשי הצוות שעובדים איתכם. אבל אחת הדרכים הכי טובות להבין איך אתם רוצים לתכנן את מראה חלל הפנים, היא להתייעץ עם עובדים בצוות ‏על מנת לקבוע איך לבצע חלוקת פנים נכונה ואיך להשתמש במערכת הדלתות הפנים בשביל לשפר את חיי הצוות. אז רגע אחד לפני שאתם בוחרים דלתות פנים, אתם צריכים להבין מה הם היכולות של אנשי המקצוע ואילו פתרונות הם יכולים וצריכים להביא לידי ביטוי ‏על מנת לאפשר לכם לקבל את מכלול הדלתות אשר יעזרו לכם לסגור אזורים שונים בבית שלכם.

כאשר מדובר על תכנון של בית חדש, יש להתאים את המטבח ודלתות פנים ‏על בסיס התוכניות הקיימות. כמו כן, אם החלטתם על עיצוב מטבח איטלקי כדאי לדעת כי מטבח איטלקי הוא למעשה מטבח כפרי, בעיצוב פרקטי, ומינימליסטי. אין בו את הבומבסטיות הגדולה של מטבחים כפריים, אבל יש בו מרחב, אוויר ואור, יש בו חדוות בישול, ומשטחים שמתאימים לבישול. יש בו עיצוב פרקטי שמקל על הבישול, ומשמח את מי שעובד במטבח. זה מטבח שהעיצוב שלו מותאם להכנת אוכל טעים ומשמח.
לרוב, חומרי הגלם של מטבח איטלקי יהיו חומרי גלם פשוטים וטבעיים, בעלי עמידות לשנים רבות. נראה שימוש רב בעץ מלא, ובמתכת, ובשילוב של השניים בארונות. הצבעים ינועו על פני סקאלה של צבעי עץ טבעי- או גווני שמנת. אבל יתכנו גם נגיעות של צבע עז ומשמח, כיאה לאיטלקים. למרות השימוש בחומרי גלם כבדים יחסית, העיצוב הכולל של המטבח האיטלקי משדר נינוחות, ואווריריות. זה מטבח שכיף להיכנס אליו, ורק רוצים לעבוד ולבשל בו. כמו כן, מטבח איטלקי מתאים לבתים בעיצוב כפרי-מודרני. ששם דגש על העיצוב הפשוט והקליל של הכפריות, יחד עם קווים מודרניים, וישרים. הוא מתאים לאנשים שאוהבים לבשל ושזקוקים שהמטבח שלהם יהיה מותאם לאוהבי בישול.
לכן, כאשר בוחרים חברת מטבחים בתל אביב, חשוב לבחור בחברה טובה ואיכותית, ששמה דגש על איכות החומרים מהם נבנה המטבח ודלתות הפנים. צוות החברה כמובן ידריכו אותכם איך לבצע הזמנה נכונה ואפקטיבית. אבל לשם כך צריך לבחור את הצוות המקצועי הרלוונטי, כבר בשלבים הראשונים של תהליך התכנון של מראה חלל הפנים של הבית שלכם.
 

הוסף תגובה