החלטתם על עיצוב מטבח כפרי חדש?

השקעתם את כל המאמצים ואת כל המשאבים שיש לכם בחודשים האחרונים ביצירה של בית מגורים מנצח. רבים חושקים במטבח כפרי, כזה שישרה חמימות ורוך. המטבח הכפרי הוא סגנון עיצובי אשר מחבר אותנו לשורשים, אל הטבע ואל המשפחה. היום, ניתן לראות כי מטבחים כפריים מעוצבים הפכו להיות מבוקשים, אך אלה שלא רוצים מטבח מעץ מלא אצלם במטבח לרוב זה מסיבות פרקטיות כמו למשל ילדים קטנים בבית שמלכלכים ולא שומרים על הריהוט. כמו כן, מטבחים כפריים הם מטבחים עמוקים, עם נוכחות ועיצוב, הם דורשים תקציב לשם כך – ולכן משפחות צעירות עם ילדים קטנים למשל פחות נוטות למטבחים מסוג זה. אצל זוגות ומשפחות בוגרות יותר ואצל מי שמעצבים בית פרטי למשל כן ניתן לראות יותר נוכחות של מטבחים כפריים.

חשוב לציין כי עבור מטבחים כפריים יש כמה יתרונות בולטים. כמובן שמלבד היתרון העיצובי והנוכחות הדומיננטית שלא ניתן להתעלם ממנה עבור מטבח כפרי – יש גם את היבט האיכות. מטבח כפרי עשוי מעץ מלא הוא מטבח עמיד שישרת אתכם שנים ארוכות קדימה. אין ספק כי מי שמחליט על מטבח כפרי מודע לאיכות שלו.
מבחינת הצבע- לרוב, מטבחים כפריים נפוצים בצבעים חמים ועמוקים כמו למשל צבע דובדבן. גם צבעים של ירוק, בורדו וורוד פופולריים בגזרה הזו. יחד עם זאת מי שאוהבים צבעים דומיננטיים בהירים במטבח שלהם – פחות יפגשו את זה במטבח כפרי. מטבחים כפריים משדרים חום וחיבור לטבע וקשה להשיג את האפקט הזה כאשר בוחרים בצבעים דומיננטיים שהם בהירים.
אם תהיתם לגבי המחיר, אז חשוב להבין שאין תג מחיר אחד עבור מטבח כפרי. העלות של מטבח כפרי משתנה בהתאם לאיכות, לגודל, ולאלמנטים השונים שאתם תחליטו לשלב במטבח. כך למשל משטחי העבודה שתבחרו ישפיעו על המחיר כמו גם מכשירי החשמל, השיש, והכיור. יש הרבה אלמנטים שמשפיעים על מחירו הכולל של המטבח. ובדיוק כמו מטבח כפרי, תמיד תוכלו גם לשלב ולחדש אצלכם בבית את דלתות הפנים שיהיו בסגנון כפרי. אין ספק כי דלתות פנים כפריות מותאמות לעיצוב המטבח יכניסו אווירה של חמימות ונוסטלגיה לבית עם הרבה הרמוניה ושלווה.

 

הוסף תגובה