הכן ביתך לקיץ: טיפים לביצוע הדברה נכונה

הכן ביתך לקיץ: טיפים לביצוע הדברה נכונה

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות, לרוב יוצאים מהחורים גם כמה אורחים שאנחנו לא באמת מצפים לבואם. אלה הם המקקים, החרקים ושאר המזיקים. הם נמשכים לפסולת, לביוב ולכל מקום שבו יש סיכוי שיהיה להם משהו לאכול, וכשהם מופיעים – זו לא בדיוק סיבה למסיבה. אז לפני שהנמלים ישתלטו על המטבח והמקקים יתחילו להופיע בזה אחר זה, כך תיערכו טוב יותר.

לפני הכל: בחרו חברת הדברה

על פניו, תרסיסים ותכשירים למיניהם נתפסים כפתרון לא רע. כשהמקק מופיע התרסיס נשלף, ובתוך דקות הכל נגמר. אלא שלצורך הדברה יעילה יותר, ובוודאי כזו שתחסוך מכם את הצרחות, הפניקה והמסלול המורכב לעבר ארון מוצרי הניקוי והריסוס, בהחלט כדאי להיעזר בפתרון קצת יותר מקצועי – והרבה יותר אפקטיבי. חברת הדברה, זו שפועלת עם כל הציוד הדרוש ועם הצוות המיומן, היא זו שתספק טיפול מונע אמיתי. למעשה, זו הדרך להבטיח קיץ נקי יותר, בלי מזיקים ואורחים בלתי-רצויים.

הכירו את שיטות ההדברה הקיימות
בחירת חברה מקצועית היא צעד חיוני, אבל שאלה חשובה לא פחות היא באיזו שיטה תבחרו. כולנו מכירים את הקלאסית, זו שמערבת שימוש בחומרים כימיים. לרוב אנחנו מתבקשים להתפנות מהבית, להשאיר את החלונות פתוחים ולחזור בעוד יומיים או שלושה, כשהניחוחות המרים ייעלמו. השיטה הזו קיימת גם היום, אבל לאור החשש מפני חשיפה לחומרים כימיים שונים – קיימות גם שיטות חלופיות, פרקטיות ופשוטות יותר. בראשן נמצאת, כמובן, הדברה ירוקה http://eco-bug.co.il/green-pest/ . בשיטה הזו החומרים הכימיים לא קיימים, ואת מקומם תופסים חומרים טבעיים אורגניים. היתרונות הברורים שלה הפכו אותה לפופולרית מאוד, ולמעשה זוהי אחת השיטות המבוקשות ביותר כיום.

טיפול מונע או טיפול נקודתי?
הדברה מקצועית עם חברה מיומנת היא ללא ספק הדרך היעילה ביותר להתמודד עם אתגרי הקיץ, ועם שלל המזיקים שמגיעים – ולא רק בחודשים החמים. גם החורף הישראלי מביא אתגרים משלו, ועם הדברה איכותית תהיו מוכנים גם לתרחיש הזה. למעשה, כשאתם בוחרים בחברה מוסמכת, מקצועית ואמינה – אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שההדברה תשרת אתכם למשך שנה לפחות. כדי להבטיח לעצמכם את הראש השקט הזה כדאי גם לוודא מול החברה שיש לכם אחריות. מי שמתחייב להשתמש בחומרים הטובים ביותר ולעשות את העבודה בצורה מדויקת ואיכותית, לא יהסס להתחייב על אחריות מהסוג הזה. כך תוכלו לעבור את הקיץ בכיף ובנחת תחת המזגן, בלי לחשוש מביקור מיותר של נמלים במטבח או מקקים בפתחי הביוב.

 

הוסף תגובה