המדריך לבחירת ברזים בבית

אם אתם חובבי עיצוב ואוהבים להקפיד שהבית שלכם תמיד יהיה בעל מראה חדשני ונעים, קרוב לוודאי שלאורך השנים רכשתם לא מעט פריטים שנועדו לשדרג את העיצוב הכללי של הבית שלכם. בתהליך של עיצוב הבית מחדש, הברזים בבית הם כנראה בין הפריטים שהכי פחות זוכים לתשומת לב. במאמר זה אנחנו מקווים לשנות זאת ולחלוק עמכם מידע אשר יעזור לכם לבחור ברזים לאמבטיה וברזים למטבח שישתלבו על הצד הטוב ביותר עם סגנון העיצוב האהוב עליכם במיוחד.

כאשר אתם ניגשים למלאכת הבחירה של ברזים לבית, בין אם מדובר בברזים למטבח ובין אם בברזים לאמבטיה, ישנם שלושה גורמים עיקריים שחשוב שתזכרו היטב: מבנה הברז, סגנון העיצוב של הברז והגימור.

מבנה הברז

מבנה הברז מתייחס למאפיינים שונים כגון כמות הידיות, סוג ההרכבה (על הקיר או על הכיור) מבנה הצינור, אשר עשוי להיות במבנה המסורתי או לכלול צינור נשלף ומתארך. כאשר אתם בוחרים ברז, אתם צריכים להחליט האם אתם מעדיפים מבנה של ידית אחת או שתי ידיות, כאשר לכל מבנה יתרון ייחודי משלו. לשתי ידיות בדרך כלל יש מראה מסורתי יותר. מבנה של ידית אחת יאפשר לכם ליהנות מהפעלת זרם המים החמים או הקרים באמצעות תנועה אחת.

חשוב לזכור שלמספר הידיות תהיה השפעה על כמות החורים שיהיה עליכם לקדוח בכיור או על הדלפק. ואם מדובר על ברזים למטבח, אם תבחרו להוסיף ידית למים מסוננים יהיה עליכם לפנות מקום לחור נוסף. עבור ברז עם ידית אחת ללא תוספות תצטרכו לקדוח חור אחד, בעוד שעבור ברז עם שתי ידיות אתם וברז לסינון מים אתם תזדקקו לארבעה חורים.

סגנון העיצוב של הברז

לאחר שהתחשבנו בגורמים העיקריים הקשורים למבנה הברז, הגיע הזמן לעבור למאפיין שקרוב לוודאי שהוא החשוב ביותר עבור העוסקים בעיצוב הבית: סגנון העיצוב. היום ניתן למצוא קשת רחבה ומגוונת של ברזים למטבח ולאמבטיה, מה שאומר שהאפשרויות שלכם לעיצוב המטבח או האמבטיה הן כמעט בלתי מוגבלות. כאשר אתם בוחרים את סגנון הברז, שימו לב בעיקר לעיצוב הצינור. יש צינורות מסורתיים, יש צינורות בסגנון צוואר ברבור, יש צינורות קצרים, יש צינורות ארוכים, צינורות מעוקמים, צינורות במרקמים שונים וצינורות בכל צבעי הקשת. חשוב להתאים את סגנון הברז לעיצוב הכללי של החלל, וכמובן גם להתחשב בגורם הידידותיות למשתמש.

הגימור של הברז

כאשר רוכשים ברזים חשוב להקפיד על בחירת ברזים בעלי גימור איכותי, כך שבנוסף על מראה עיצובי שמושך את העין, יהיה מדובר על חומרי גלם איכותיים אשר ישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים ארוכות. ישנם סוגים שונים של גימורים, כגון כרום, ברונז, פלדת אל חלד וכדומה. שילוב בין חומרי גלם איכותיים לסגנון עיצובי שקולע לטעמכם יהווה את הבחירה המורכבת עבורכם.

המאמר באדיבות – חברת אורגל ברזים  נותנת החסות של מאסטר שף.

הוסף תגובה