המחיר מגשי פירות במלונות

אחד המזונות שכולם אוהבים בכל מקום ובכל הזדמנות הם פירות. מגשי פירות במלונות מסיבה זו הם אטרקטיביים מאוד, כאשר בתי מלון רבים ברחבי הארץ נהנים מאספקת ומשלוח קבועים של מגשי פירות מכל הסוגים והמינים. חשוב לא לטעות ולדעת כי מגשי פירות זמינים מסוגים שונים בעיצובים שונים ותוכלו להזמין מגשים יוקרתיים ביותר. מנעד המחירים עבור מגשי פירות בביה"ח תל השומר הוא רחב ביותר ותלוי מאוד בסוגי הפרי, בכמויות, בעיצוב המגש והפירות עצמם ובמורכבות של הכנת הפרי. אפשרות בסיסית היא להזמין מגש עם חיתוך בסיסי של פירות וסידור פשוט – דומה מעט למטבחים ביתיים. אפשרות נוספת משודרגת יותר היא להזמין מגש עם שכבות של פירות בחיתוכים יצירתיים ואפילו שילוב של פירות שונים – כמו למשל סלסלת מנגו עם בתוכה קוביות פירות טרופיים מסוגים שונים. תוכלו להזמין מגש פירות בצבע אחיד או בקשת של צבעים.

מגשי פירות קטנים
ניתן לבחור באספקה קבועה של מגשי פירות במלונות בגודל קבוע, ובהתאם לכמות הדרושה לכם. כך למשל תוכלו לתאם מול הספק לקבלת כמה עשרות מגשי פירות מדי שבוע, בימים קבועים ובשעות קבועות. מדובר באפשרות נוחה למדי, שאליה ניתן להוסיף הזמנות מיוחדות עבור כנסים ואירועים שונים אשר מתקיימים במלון מפעם לפעם. כך למשל ניתן לבצע הזמנה של מספר מגשי פירות משודרגים לתאריך ספציפי, תוך תיאום מראש של סגנון העיצוב, סוגי הפירות והחיתוכים המיוחדים.

מגשי פירות יוקרתיים
וכאשר מדובר כאמור על האפשרות מגשי פירות בית חולים וולפסון במלונות מסוג מגשים יוקרתיים הרי שאין גבול לדמיון וליצירתיות. תוכלו לבחור מבין מגוון אדיר של מגשים מכל הצורות והסוגים. כך למשל תוכלו לבחור מגש פירות בצורת לב, כאשר בתוכו מצויים פירות מסוגים שונים ובצבעים שאתם בוחרים. ניתן לשלב חיתוכי קוביות, שכבות, קוביות פרי בצורת סלט ירקות, קוביות פרי על בסיס של קרפ דק, או חתיכות של ירקות מקורמלות למשל. ניתן גם לשלב קישוטים שונים על מגשי הפירות כמו אגוזים קצוצים, עשבי תיבול, פירורי עוגה או תוספות שונות קרמיות וצוננות או חמימות. תוכלו לבחור בדיוק את מגשי הפירות הכי יוקרתיים המתאימים עבור המלון שלכם.
 

הוסף תגובה