הרמת עפעפיים ללא ניתוח – כיצד זה מתבצע ולמי זה יכול להתאים

הרמת עפעפיים ללא ניתוח – כיצד זה מתבצע ולמי זה יכול להתאים

אחד הטיפולים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, הוא טיפול הרמת עפעפיים. ניתוח זה אשר מיועד בעיקר לאנשים מבוגרים, נועד להרים את העפעפיים אשר עם הזמן צונחות כלפי מטה ומפריעות לעיניים לראות בצורה סדירה, מעבר לכך הן גם יוצרות מראה עייף לפנים, זאת למרות שהרבה פעמים זה נוגד לגמרי למראה המקורי שלהן.

כאמור, לא מעט אנשים מבוגרים נדרשים לעבור טיפול כזה, לעיתים בעין אחת ולעיתים בשתי העיניים, על מנת שיוכלו לראות בצורה סדירה. הכל תלוי כמובן במצב העפעפיים ובמצב העיניים. עד לפני שנים, כל מי שנזקק לטיפול כזה, היה פונה לרופא עיניים, רופא עור, והיה עובר ניתוח. היום זה כבר אין צורך לעבור פרוצדורה כזו, שכן יש טיפול אסתטי חדש שמאפשר לטפל בבעיה.

טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח הוא יחסית טיפול חדש בתחום של רפואה אסתטית. טיפול זה אשר נוצר באירופה באמצע העשור האחרון, החל להתבצע גם בישראל על ידי רופאים שמתמחים ברפואה אסתטית, רופאי עור וכן על ידי רופאי עיניים. מדובר על טיפול פשוט, נוח ובטוח, שמונע את הצורך לעבור ניתוח, על כל המשתמע מכך.

כיצד הטיפול מתבצע

טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח מתבצע באמצעות פלזמה. מדובר על טיפול שנעשה באמצעות עט מיוחדת שמאפשרת אידוי של העור, ובאופן כזה ובאמצעות אנרגיית פלזמה אשר מעבירה חום באופן ספציפי לאזור בו צריך לבצע את הטיפול, אזי שהעור באזור העפעפיים, האזור בו מבצעים את הטיפול, עובר תהליך של התגבשות והתמצקות.

היתרון של שימוש באנרגיית  פלזמה הוא, שמדובר בתהליך מאוד בטוח, האנרגייה זורמת ספציפית לאזור בו מבצעים את הטיפול ואיננה זורמת החוצה.

צריך לומר, הטיפול מתמקד באופן ספציפי באזור העפעפיים, הן בחלקם העליון והן בחלקם התחתון. בצורה כזו, כל העור שהיה נפול, מתכנס, ואז השקיות שנוצרו כתוצאה מכך מתחת לעיניים נעלמות.  התוצאות הן פשוטות מדהימות ואנחנו יכולים לראות יתרונות רבים לטיפול כזה.

למי הטיפול מיועד ומה היתרונות שלו

כאמור, טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח מתאים לאנשים מבוגרים שנדרשים לעבור ניתוח הרמת עפעפיים. לפעמים זה נדרש בגיל חמישים ולפעמים מעבר לכך, הכל שאלה במבנה העיניים ובמצב העור.

היתרונות של טיפול זה הם רבים כפי שציינו. בין אם מדובר בעובדה שהטיפול מונע את הצורך לבצע ניתוח חודרני עם סיכונים שונים ותקופת החלמה ממושכת, בין אם זה בגלל העובדה שמדובר בטיפול מאוד יעיל, פשוט ונוח, וכן בגלל שמדובר בטיפול שמתבצע במשך זמן קצר יחסית, עם תקופת החלמה קצרה וללא סיבוכים מיותרים.

חשוב להדגיש, במהלך הטיפול יכול הרופא להחליט האם יש צורך לבצע אותו בשתי העיניים או רק בעין אחת. זה תלוי במצב העפעפיים ובצרכים של המטופל כמובן.

 

הוסף תגובה