וילון זברה – מתי נקנה אותו ולאילו חדרים

וילון זברה – מתי נקנה אותו ולאילו חדרים

על פניו, בחירת וילון לבית או לעסק היא דבר די פשוט. אנחנו נבחר לקנות וילון כזה או אחר, על פי העיצוב של המקום, על פי הגודל של החלון, על פי כמות האור שנכנסת פנימה. אנחנו נבחן אילו וילונות קיימים בשוק ועל פי זה אנחנו נחליט מה יכול להתאים לנו.

אך כפי שאנחנו יכולים להניח, זה קצת יותר משמעותי מכך, יש לבחירה שלנו השפעה קצת יותר גדולה ממה שאנחנו נוטים לחשוב. בין היתר זה נובע מהעובדה, שהוילון לא עומד אך ורק בזכות עצמו, וכן, יש לו השפעה בהיבטים שונים על האופן בו החדר יתפקד וכיצד זה ישפיע עלינו.

דוגמא טובה לכך הוא וילון זברה. מדובר על וילון שבנוי בצורה כזו שהוא איננו מלא לגמרי, הוא מלא באופן חלקי, ועל כן במבט מן הצד הוא נראה כמו זברה. זהו וילון שיכול להתאים למגוון חדרים ומבנים, בין אם זה חדרי שינה, סלון, מטבח, חדר עבודה וכמובן גם לבתי עסק שונים. אנחנו יכולים למצוא וילונות זברה בחנויות, משרדים, בתי קפה ומסעדות. יש מקומות שבוחרים להשתמש בו בגלל שהוא מתאים מבחינת העיצוב, יש מקומות שבוחרים להשתמש בו בגלל האופן בו אפשר להשתמש בו.

לפני שנסביר כיצד אנחנו נחליט האם להשתמש בוילון זברה, חשוב להדגיש שאנחנו יכולים למצוא כיום מגוון רחב של מקומות בהם אפשר למצוא וילון כזה. בין אם זה בחנויות שמוכרות מוצרי טקסטיל, כולל וילונות, בין אם זה בקרב חנויות שמוכרות מוצרים לבית, חנויות עיצוב שונות, וכן בקרב מעצבים ומעצבות שמעצבים ומייצרים מוצרים באופן עצמאי. ניתן גם למצוא וילונות מסוג זה ומסוגים אחרים באתרי אינטרנט שונים, מקומיים ובינלאומיים.

כיצד מחליטים האם להשתמש בוילונות זברה

כאמור, יש מספר נקודות שיעזרו לנו להחליט האם להשתמש בוילון כזה או אחר, כולל בוילונות זברה.

בראש ובראשונה אנחנו צריכים לבחון את הצרכים שלנו, על פי גודל החלון, כמות האור שנכנסת ממנו, אופי השימוש בחדר. יש מקומות בהם נוכל להתקין וילון מסוים, בעוד שבמקומות אחרים זה לא יספיק. לכן אנחנו צריכים לבחון מה בדיוק יכול להתאים לצרכים שלנו בהיבטים נרחבים.

שנית, עלינו לבחון את העיצוב של המקום. כיצד אנחנו רוצים לעצב אותו, כיצד נכון לעצב את החדר בצורה שמתאימה לו ואיך הוילון יכול לשרת אותנו בהיבט זה. אם אנחנו מחפשים עיצוב מודרני, סביר להניח שוילון מסוג זברה יכול להתאים, במקרים אחרים, ייתכן וזה יתאים פחות.

שלישית, עלינו לבחון את השאלה של העלויות וכן של התחזוקה. אף על פי שוילונות לא דורשים תחזוקה יומיומית, עדיין נדרש לנקות אותם מעת לעת. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם זה אפשרי מבחינתנו, והאם מבחינת עלויות, רכישה והתקנת הוילון מתאימה למה שעומד לרשותנו.

 

הוסף תגובה