חברת ניהול? הנה 3 תוכנות ניהול טובות שכדאי להכיר

חברת ניהול? הנה 3 תוכנות ניהול טובות שכדאי להכיר

בין אם בבעלותכם חברת ניהול קטנה ובין אם גדולה, תמיד יהיו לכם כמה משימות לבצע בו זמנית. זה יכול להיות מאוד מאתגר להתמודד עם יותר מדי דברים בבת אחת מבלי שהעבודה תהפוך לכאוטית. זו הסיבה שהגיוני לעבוד עם תכנה לחברות ניהול. יותר ויותר חברות מתחילות לעבוד עם תכנה או אפליקציה לחברות ניהול ועד בית אשר עוזרת להם לעבד נתונים, להפיק דוחות, לגבות כספים, לנהל את קשרי הלקוחות, לייעל את העבודה מול בעלי המקצוע וליהנות מעוד מגוון פתרונות.

סוגי תוכנות לחברות ניהול

כיום זמינות בשוק כמה וכמה תכנות לחברות אחזקה וניהול המשמשות למטרות שונות, לפניכם 3 מהן:

OXS – מערכת ניהול בענן שמאפשרת לכם לנהל את הבניין מכל מקום. על ידי השימוש בממשק תוכלו לקבל תמונת מצב מלאה על כל הבניינים שנמצאים תחת ניהולכם. באמצעות התוכנה ניתן להפיק דוחות, לעקוב אחר מגוון רחב של נתונים, לסלוק כרטיסי אשראי, לשלוח בקשות תשלומים ב- SMS, להפקיד שיקים דיגיטלית, לפתוח קריאות שירות וטיפול לתקלות, לשתף בעלי מקצוע במשימות, לנהל את קשרי הלקוחות בצורה יעילה ולבצע עוד מגוון רחב של פעולות.

weCheck – תוכנה המאפשרת לעשות בדיקות רקע לדיירים, לקבל את שכר הדירה מראש ולקבל ערבות על שכר הדירה כך שבמקרה שהצ'ק חוזר אתם עדיין תקבלו תשלום. תוכנה זו מעולה לחברות ניהול אשר מציעות גם שירות לבעלי דירות שכורות שלא רוצים להתעסק במציאת דיירים וגביית שכירות. באמצעות התוכנה הן בעלי הדירה והן חברת הניהול יזכו לשקט נפשי.

Hombi – אפליקציה חברתית לניהול בית משותף שהשימוש בה פשוט וידידותי. האפליקציה זמינה תמיד בנייד, ניתן לשתף באמצעותה, לקבל תזכורות, לעקוב אחר תהליכי גבייה והוצאות, לנהל את משימות הבניין ביעילות, לערוך סקרים, לחפש בעלי מקצוע, לשלם בכרטיסי אשראי, להפיק דוחות ולבצע עוד מגוון פעולות בקלות.

תוכנה לניהול בניינים יכולה לסייע לכם המון בביצוע משימות ניהול הבניין בהצלחה וביעילות מקסימלית, תוך מתן פתרונות מתקדמים ויכולת לבצע מעקב שוטף. בחירת התוכנה המתאימה ביותר לצרכים שלכם יכולה לחולל פלאים ולהפוך את הדיירים להרבה יותר מרוצים מהשירות שלכם.

הוסף תגובה