חייבים לשבור את המיתוס של מטבח לבן מתלכלך מהר!

כיום, ניתן לומר בוודאות כי המיתוס של מטבחים לבנים מתלכלכים יותר מהר נשבר, היות ואיכות חומרי הגלם האיכותיים והעמידים מאפשרים לנקות בקלות את דלתות הארונות. לפיכך, מה יותר נפלא מאשר היכולת להכניס אל תוך הבית שלנו את האווירה והסגנון אשר יגרמו לנו להתרגש בכל פעם שנביט במטבח החלומות שלנו. כמו כן, הרבה חברות מטבחים ישמחו לעצב ולבנות לכם את מטבח החלומות שלכם.

כמעט בכל בית החדר הכי פעיל הוא המטבח. כמו כן, בבתים רבים משמש המטבח גם כמקום אירוח לחברים או קרובי משפחה. המטבח מהווה אבן שואבת עבור כל באי הבית. כל אדם שנכנס הביתה ייכנס בדרך כלל ישירות אל המטבח, לשתות כוס מים קרים ולבדוק מה התחדש על הכיריים או במקרר, גם כאשר משעמם לנו, המפלט יהיה המטבח ונבירה במעמקי הארונות או המקרר. המטבח צריך להיות מעוצב היטב בצורה מזמינה ואסתטית כדי שהשהות בו תהיה נעימה.
כאשר מחליטים על עיצוב מטבחים לבנים חשוב לדעת כי ישנם שני פרמטרים חשובים שעליהם המטבחים קמים ונופלים. הראשון הוא אסתטיקה- כי המטבח הוא לא רק ארונות ומגירות, אלא גם ובעיקר– אווירה.
האלמנט החשוב השני הוא הנוחות והשימוש של המטבח. יש אנשים המעצבים לעצמם מטבח שנראה כמו מוזיאון אך הוא לא נוח. כאשר המטבח אינו נוח הרי שכל ההתנהלות במטבח לא תהיה טבעית.
עיצוב מטבח לבן מודרני יכול להיות הפתרון המושלם למטבח הפונקציונאלי והנוח מצד אחד, אך גם המעוצב היטב ומעורר השראה מהצד השני. כמו כן, מטבחים אלו מעוצבים בסגנון של קווים תעשייתיים אך מעט מחוספסים. הגימור של המטבחים הללו יהיה במבריק או במט בלי הדפסים או מרקמים. בדרך כלל יהיו הצבעים הדומיננטיים במטבחים הללו בצבעי שחור, לבן ואפור. האלמנטים המשלימים את המראה יהיו לרוב עשויים מנירוסטה והתאורה מותקנת על פסי צבירה ומאירה בתאורה חזקה ובהירה. משטחי העבודה המתאימים למטבחים ברמת גן הללו יהיו מונוטוניים בגווני האפור.
אז אם כבר החלטתם מהו המטבח שיגשים לכם את החלומות, נשאר לכם רק ליצור עמנו קשר. אצלנו חושבים על רעיונות מקוריים ויצירתיים על מנת לתת מענה לכל לקוח ולכל חלום. מיטב המומחים שלנו יעמדו לרשותכם בעיצוב המטבח המיוחד והמתאים עבורכם. אנו שמים דגש על מטבח נוח, פרקטי ויצירתי המעוצב היטב ובטוב טעם.
 

הוסף תגובה