ט"ו באב

ט"ו באב

בחג האהבה יש לך הזדמנות להביע הערכה לבת הזוג ואין כמו מחווה שווה כדי לעשות את זה כמו שצריך. מתלבט בין האפשרויות? הנה כמה מתנות שקשה לסרב להן

ט”ו באב חל כידוע בחופשת הקיץ ולכן מעניק לזוגות בטווח רחב של גילאים לחגוג יחד ולרענן את השגרה השוחקת. הבעיה היא שמדי שנה מגיע הרגע הזה שבו רוצים לבחור מתנה לבת הזוג בשביל להעניק את תשומת הלב שמגיעה לה ליום האהבה, אבל אין שום רעיון קונקרטי ובכלל לא ברור מה היא תשמח לקבל.

אז בדיוק בשביל זה יצאנו לשטח ועשינו עבורך את העבודה הקשה. עדיין מתלבט? הנה 5 רעיונות למתנות ליום האהבה שכל אחת רוצה:

1. בושם
אתה לא היחיד שרוצה לחגוג את יום האהבה ולכן חברות בישום וטיפוח מכל רחבי העולם עוזרות לך למצוא מתנה מושלמת. כך למשל אפשר לנצל את מבצעי הקיץ כדי לקנות בושם במחיר מוזל, או להגיע יחד עם בת הזוג לרשתות הפארם ולתת לה לבחור בושם יוקרתי במיוחד – על חשבונך כמובן.

2. ערכת איפור
המתנה המושלמת היא משהו שבת הזוג שלך רוצה אך לא תקנה לעצמה. אם למשל שמעת אותה מדברת על ערכת איפור שחסרה לה במלתחה, זו ההזדמנות שלך לבלוט. כל שעליך לעשות הוא להשקיע בערכת איפור איכותית, לוודא שיש בתוכה סומק ומייק אפ ולא לשכוח להתאים אותה לסוג העור. מרגיש לחוץ מכל האפשרויות? צרף למתנה שובר החלפה ותוכל לישון בשקט בלילה.

3. סט פיג'מה
נשים בגילאים שונים אוהבות להתפנק גם לפני שהן הולכות לישון. מבחינתך, המשמעות היא שתמיד אפשר לקנות לבת הזוג סט פיג'מה מסאטן ובד רך. סט פיג'מה יכול להתאים לנשים בקיץ ובחורף, הוא מביע אהבה והערכה גם בקרב בני זוג שכבר גרים יחד תקופה ארוכה והוא לא ידרוש ממך לחרוג מתוך מסגרת התקציב.

4. שובר למכון ספא
אין מישהי שלא תשמח לקבל שומר במתנה למכון ספא מפנק שהיא אוהבת. אתה יכול לבחור אם להעניק לך שובר למכון ספא שהיא מכירה, או לנסות להפתיע אותה עם מקום שנמצא בעיר אחרת ושמעת עליו חוות דעת חיוביות. חוץ מזה, כדאי לך לשקול היטב אם להצטרף לאירוע או לתת לבת הזוג לבחור מי יגיע איתה.

5. כרטיס טיסה לחו”ל
מגדיר את עצמך כמשקיען חסר תקנה? בשבילך כנראה המציאו את רפורמת השמיים הפתוחים ואת ירידת מחירי הטיסות שהגיעה בעקבותיה. מכאן והלאה, כל שנותר לך לעשות על מנת להעניק במתנה כרטיס טיסה לחו”ל הוא למצוא תאריך פנוי. נסה להתעניין מול חברות, קרובות משפחה וקולגות ואל תשכח להכניס את הכרטיס למעטפה כדי לצרף ברכה אישית מכל הלב. נסיעה

הוסף תגובה