טיפים לבחירה נכונה של ארונות לחלל הבית

 

הארונות שבביתנו כבר מזמן אינם משמשים אותנו אך ורק כפתרון אחסון. הם משמשים, לא אחת, גם כאלמנט עיצובי לכל דבר, כזה שיכול להוסיף לא מעט למראה המרחב כולו וגם לאווירה שבו.

מחפשים ארונות קיר חדשים לבית? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ארונות באיכות גבוהה שישמשו אתכם לאורך זמן:

  1. התייחסו למידת איכותו של הארון – בין אם אלה ארונות קיר, העשויים מעץ מלא, או מחומרים אחרים, כדי ליהנות מהפתרון המתאים, ובעיקר גם לאורך זמן, חשוב להתייחס למידת איכותו. אפשר למצוא היום בשוק מגוון רחב מאד של אפשרויות, שלא כולן, בהכרח, נחשבות לאיכותיות מאד. כדי שהארון שבחרתם ישרת אתכם לאורך זמן, וודאו שהוא עשוי מעץ איכותי ועמיד, או מחומרים נלווים נוספים, הנחשבים לאיכותיים וחזקים גם כן. ייתכן ותצטרכו לשלם על כך לא מעט כסף, אולם במקרה זה, הסכום הגבוה בהחלט משתלם. קניית ארון קיר זול מאד, עשויה לעלות לכם, בסופו של דבר, ביוקר!

 

  1. מידת התאמתו של סגנון הארון אל המרחב/החללארונות הקיר מוצעים כיום במגוון רחב של עיצובים וסגנונות. ישנם ארונות באיכות גבוהה הכוללים, במסגרתם, דלתות הזזה וישנם כאלה עם דלתות רגילות. ישנם ארונות עם תוספת של מראה בגדלים שונים בחלקן החיצוני של הדלתות, ואחרים שמשלבים אלמנטים עיצוביים ליצירת מראה מיוחד ומסוגנן יותר. חשוב לבחון את הסגנונות הקיימים, ולוודא שמשתלבים באופן הרמוני לצד הרהיטים האחרים שבחדר והעיצוב הכללי. חשוב לבחור בצבע, שמתאים לצבעים השולטים בחדר ואיננו בולט מדי, אך מצד שני גם כזה שיש לו נוכחות.

 

  1. בדקו מי היצרן – שוק ארונות הקיר מעמיד לרשותנו כיום מבחר של ארונות, המיוצרים על ידי נגרים וחברות, המתמחות בתחום. חשוב לבחון, ובטרם בוחרים בארון עצמו, מי מייצר אותו, מהו ניסיונו בתחום וגם האם הוא נחשב למוכר ומוביל מבין בעלי המקצוע האחרים. אם אתם מתלבטים למי עליכם לפנות או היכן לחפש את ארון הקיר, פנו אל חברים קרובים או לבני משפחה ובקשו מהם המלצות לבעלי מקצוע או לחברות, המייצרות ארונות קיר.

 

  1. התייחסו למחיר הארון – השוואת מחירים וסקר שוק מקדים יעזרו לכם לאתר את ארון הקיר העונה לצרכיכם ומתאים לתקציב שהגדרתם מראש. פנו לשלוש או ארבע חברות שונות או לנגרים והשוו בין המחירים המוצעים וכמובן גם בין איכות המוצר עצמו. בדקו מה כולל המחיר (האם הוא כולל הובלה וגם התקנה) ובמידה ואתם מזמינים ארון בהתאמה אישית, הקפידו לסכם על המחיר מראש.

 

 

 

הוסף תגובה