טיפים לבחירת שער חשמלי לבניין

טיפים לבחירת שער חשמלי לבניין

כיום אפשר לראות שערים חשמליים כמעט בכל בניין הרי מדובר על השקעה נבונה שמשפרת את איכות החיים של כל הדיירים ושומרת על הביטחון והחניות. כיצד בוחרים שער חשמלי מתאים לבניין?

שער שמתאים לעיצוב הבניין
יש הרבה פרמטרים שאליהם תהיו חייבים להתייחס בבחירה של השער החשמלי לבניין שלכם אך יש פרמטר אחד שלמרות חשיבותו הפחותה לשימושיות השער, אי אפשר להתעלם ממנו. העיצוב של השער משפיע מאוד על חזות הבניין עיקר בגלל שהוא נמצא בכניסה לחניה, ויש להתחשב בו מבחינת הסגנון והצבעים. אם לא תתחשבו בו יכול להיות שהעיצוב בבניין ייפגע מאוד.

מה רמת הבטיחות הנדרשת?

שער חשמלי לא רק מסב נוחות רבה לדיירים אלא גם משפר את הביטחון. עם זאת לעתים יש סתירה בין הביטחון לבין פרמטרים אחרים כמו למשל מגבלות השטח או העיצוב. שער גרירה ישמור על החנייה סגורה לחלוטין בעוד שמחסום זרוע יאפשר מראה פתוח יותר אך יאפשר כניסה של הולכים רגל בקלות יתרה, שער כנף יכול לסכם בחלק מהמקרים הולכי רגל במדרכה וכן הלאה.

מה תדירות תחלופת הרכבים?

ככל שעוברים יותר כלי רכב דרך השער יש צורך שהשער ייפתח מהר יותר. אולי זה נשמע לכם כמו עניין די שולי אך אם תמתינו כמה שניות ארוכות עד שהשער ייפתח זה יכול להטריף אתכם. מחסום זרוע נפתח מהר מאוד והוא מאפשר תחלופת רכבים מהירה בלי להשאיר את השער פתוח לרווחה כמו במקרה של שער גרירה. עם זאת, לשער זה יש את החסרונות שלו.

מה מגבלות השטח בבניין?

לכל בניין יש מגבלות שטח שיפסלו חלק מהשערים. למשל, שער גרירה יכול להיות שער נהדר אך לא תמיד יש מקום לפתיחת השער, כאשר השטח שאליו הוא נפתח צריך להיות זהה ברוחבו לרוחב השער עצמו. שער הרמה לא תמיד יהיה אפשרי בגלל עצים או פנסי רחוב, שער כנף לא יהיה אפשרי להתקנה כאשר אין מספיק מקום לפתיחתו וכן הלאה.

תיקונים ואפשרויות פתיחה

מלבד הפרמטרים לבחירת שערים חשמליים חשוב מאוד להתייחס גם לחברה עצמה. החברה צריכה להציע שירות תיקונים ותמיכה טכנית שזמינים בכל רגע נתון כדי שלא יקרה מצב שהשער לא נפתח ואתם תקועים זמן רב בלי שאתם מקבלים שירות. כמו כן חשוב מאוד לבחור שער חשמלי שיש לו אפשרויות פתיחה שמתאימות לכם, כמו למשל פתיחה בשלט, בצ'יפ או בשיחת טלפון מזוהה.

אמינות החברה והתקציב

חברה שמתקינה שער חשמלי חייבת לספק לכם שערים שעומדים בתקנים והאמינות שלה לא יכולה להיות בספק. התקנת שער חשמלי אינה זולה וכשאתם מבצעים בחירה כזו לטוח הארוך, אתם חייבים להיות שלמים איתה. לכן תבחרו תמיד חברות מנוסות ומוכרות שעושות עליכם רושם טוב ויש עליהם לא מעט המלצות. כמו כן חשוב מאוד להתייחס למחיר של השער ולכן חיש לבצע סקר שוק מעמיק בין כול החברות בשוק.

 

הוסף תגובה