טיפים לביצוע החלקת שיער לפני אירוע

טיפים לביצוע החלקת שיער לפני אירוע

כאשר נשים מפיקות אירוע מיוחד שבו הן תהיינה במרכז העניינים  או כאשר הן מוזמנות לאחד כזה הם מתכוננות אליו רבות. חלק מההכנות הן אישיות שקשורות ישירות למראה ההופעה בו. הפנים הם מהאיברים מושכי העין ביותר אצל האישה והשיער תורם רבות להופעה. נשים אשר אינן מרוצות ממראה שיערן המתולתל או המקורזל. היו, בוודאי רוצות, שהוא ייראה במיטבו לקראת האירוע.  לכל המתלבטות אפשר לתת טיפ חשוב. אירוע כזה יכול להוות הזדמנות לביצוע החלקת שיער קבועה שתחזיק מעמד לצמיתות. אלטרנטיבה אחרת היא החלקת שיער זמנית. את שני סוגי ההחלקה ניתן לבצע אצל מעצבי שיער מומחים.

סוגי החלקות שיער

מבחינים במספר החלקות פופולאריות. יש יפניות או צרפתיות שנעשות לצמיתות, ויש החלקות קראטין, ברזילאיות ואחרות הדומות בסגנונן שנעשות לתקופה מוגבלת. ההחלטה צריכה להיעשות זמן מה לפני מועד האירוע ועל פיה יש לקבוע מועד ביצוע בסמוך אליו. מומלץ לא לבצע את ההחלקה סמוך מדי לאירוע כדי לאפשר לשיער להגיב בצורה המיטבית לטיפול. האישה עצמה צריכה להתרגל למראה החדש שלו והזמן יאפשר לה לצבור ביטחון רב. כך, תגיע האישה לאירוע עם שיער חלק, בריא ומטופח ותרגיש בנוח במהלכו בנוכחות כל המוזמנים.

החלקה יפנית פותחה ביפן והיא נעשית באמצעות חומרים כימיים הגורמים לפירוק המבנה הפנימי של השערה שעקב כך היא לא תשוב לקדמותה. לאחר שהתמיסה מוחדרת יש צורך להתחיל את תהליך גיהוץ השיער.  יש צורך לעשות טיפול מחודש לכל שורש של שערה חדשה. השיער שנוצר הינו ישר ומגוהץ. קיימים מספר חסרונות לשיער כזה. הוא חלש, יבש ופגיע יותר. יש צורך לטפל בו כל העת בחומרים מזינים, לחפוף אותו בשמפו מיוחד ועוד, נשים בעלות שיער כהה אינן יכולות להבהיר אותו. בנוסף, מומלץ להן להימנע מחשיפת יתר לשמש ועוד. החלקת שיער צרפתית דומה בשיטות הביצוע ובתכונות לזאת היפנית. השיער המתקבל בה הינו  חלק וטבעי יותר עם תנועתיות.

בעת החלקת קראטין החומרים חודרים אך ורק לשכבת השיער הראשונה, ומשום כך, מבנה השיער הבסיסי אינו נפגע. קראטין הוא חומר טבעי הנמצא בגוף ובשיער עצמו. הוא נשטף ונעלם לאורך זמן, ומשום כך, ההחלקה איננה מחזיקה מעמד מספר חודשים. השיער המתקבל הינו עדין ונראה טבעי. הוא נוח לסידור וקל לטיפול ועיצוב. הטיפול מתאים מאוד לבעלות שיער פגום, צבוע שיער עם גוונים ועוד, ופחות לבעלות שיער טבעי. הטיפול אורך כשעה – שעה וחצי. לאחר החדרת החומר ממתינים לייבוש ומעבירם עליו מחליק קרמי. החלקה ברזילאית דומה בסגנונה אבל איננה מותרת על ידי משרד הבריאות בגלל שימוש בחומרים אסורים, יחד עם זאת, ניתן למצוא מספרות המבצעות אותה.

כל אחת יכולה לבחור את ההחלקה המתאימה לה על פי התוצאות המתקבלות, בהתאם לטעמה. ואת זאת אשר תשביח את הופעתה באירוע החשוב.

הוסף תגובה