טיפים לירידה במשקל לאחר הלידה

עכשיו, כשהתינוק החדש כבר כאן, יש לך הרבה על מה לחשוב: מתי להאכיל אותו, מה לעשות כשהוא בוכה, ואיך להיפטר מאותם קילוגרמים מיותרים שצברת בזמן ההיריון שלך.

אם התחלת את ההיריון במשקל גוף תקין, והעלית רק כמה קילוגרמים, בודאי תוך מספר חודשים תחזרי למשקל שלפני ההיריון, ובתנאי שאת בוחנת היטב מה את אוכלת ומקפידה על פעילות גופנית.

אם, לעומת זאת, סבלת מעודף משקל לפני ההיריון שלך, או שהעלית משקל רב במהלך ההיריון, זה יכול לקחת זמן רב יותר, אולי עד שנה, עד שתצליחי לרדת במשקל. כל מה שהעלית בהיריון מעבר למשקל התינוק שילדת, תצטרכי כעת להוריד.

חשוב מאוד שאכן תורידי את המשקל העודף, משום שאם לא תעשי זאת את עלולה לסבול מעודף משקל ומהשמנת יתר בהמשך החיים.

ולמרות שכל אימא חדשה להוטה להיראות שוב כמו פעם, אחד הדברים החשובים ביותר שאת צריכה לזכור הוא להיות סבלנית עם עצמך. אולי הסלבריטי האהובה אלייך הולכת הישר מחדר הלידה למידת הג'ינס הקודמת, אבל אולי היא עושה זאת בדרך שאינה מתאימה ואינה טובה לגוף שלה. כל המגזינים שואלים: "איך היא עושה זאת?" ובכן, היא עושה זאת בדיאטה מאוד מחמירה, ולפעמים על ידי חזרה לפעילות גופנית אינטנסיבית לפני שהגוף שלה באמת מוכן לכך.

הדבר הראשון שאמהות צריכות לדעת הוא שעליהן להיות סבלניות עם הגוף שלהן. לקח תשעה חודשים להגיע למצב זה, בטח ייקח פחות זמן כדי לחזור למשקל הגוף הרצוי.

הנה שלושה טיפים שיכולים לעזור לך לרדת במשקל אחרי ההיריון, כך שגם לך יתאימו מכנסי הג'ינס האהובים:

אל תעשי דיאטה. לפעמים דיאטה רשמית יכולה לשבש את מטרות ההרזיה לאחר ההיריון. במקום דיאטה הקפידי על מזון מאוזן ומגוון. היצמדי למזונות שיכולים להרגיע תחושה של רעב ולתת לך אנרגיה לאורך כל היום וליהנות ממגוון רחב של ספקי מזון.

תוכלי למצוא נשנושים בריאים וטעימים כגון; פרוסות תפוחים, מקלות גזר, קרקרים מחיטה – כל אלה טובים וטעימים.

אכלי מזונות על. כאימא חדשה הגוף שלך זקוק לתזונה מרבית, במיוחד אם את מניקה. בחרי במזונות שהם כבדים בחומרים מזינים, וקלים במספר הקלוריות והשומנים.

שתי הרבה מים. שתייה מרובה של מים במהלך היום מונעת ממך להתייבש. המים גם ממלאים אותך, כך שלא תרצי לאכול כל כך הרבה. מחקר מדעי מצא שהשתייה גם עשויה להאיץ את חילוף החומרים.

הוסף תגובה