טיפים לפיתוח מנהיגות לבעלי עסקים

טיפים לפיתוח מנהיגות לבעלי עסקים

חברות ועסקים רבים מציעים כיום מגוון שירותים ומוצרים מעולים, אך עדיין לא מצליחים להגיע אל היעדים שהציבו לעצמם, ומוצאים שפיתוח העסק והצלחתו לא תמיד תלויה במה שהוא מציע.

פעמים רבות, עסקים שהם ממש מוצלחים בתחום שלהם, ויש להם פוטנציאל גדול להצלחה- מדדים ואף קורסים רק בגלל ניהול כושל והיעדר מנהיגות איכותית. ועבורם כל יום שהעסק שורד ולא נסגר הוא ברכה. הם חיים על זמן שאול שחובה לנצלו היטב ובמהרה בדרך הטובה ביותר.

להפוך עסק שעובד לעסק משגשג

פיתוח מנהיגות בקרב מנהלי צוותים ומחלקות או בקרב בעלי עסקים, המעסיקים תחתם עובדים, לעיתים יכול לעשות את ההבדל שבין עסק שעובד ומפרנס לעסק מצליח ומשגשג. כשמנהל טוב מצליח לתת הוראה ולוודא שהיא בוצעה על הצד הטוב ביותר במהירות האפשרית, להנהיג ולהוביל את האנשים תחתיו אל היעדים שהציבו לעצמם, להוציא מהם את הפוטנציאל הגלום בהם, לשפר את יכולותיהם והישגיהם ולקרב את הארגון אל המטרות שהציב לעצמו, "השלם גדול מסך חלקיו."

כלומר ההישג של צוות איכותי שתומך אחד בשני הוא גדול בפני עצמו וודאי שהוא תורם לשגשוג מהיר והצלחתו של העסק, צוות שלא מונהג כראוי הוא מתכון בטוח לכשלון.

מה הופך מנהל למנהיג?

מנהל טוב הוא מנהיג טוב, שיכול להביט על הארגון בראייה רחבה לטווח הארוך, לתפקד תחת לחץ מבלי לגרוע מיכולותיו ומיכולות הצוות שהוא מנהל, לייצר ערוצי תקשורת עם ובין העובדים ולשמור על תקשורת פתוחה, להבין את השפה העסקית ברמת הארגון, לעודד חשיבה יצירתית, להביא פתרונות יעילים, לחשוב מחוץ לקופסה ועוד.

באמצעות סדנת מנהיגות לבעלי עסקים ניתן לרכוש כלים, טכניקות ושיטות, שיסייעו לכל מנהל או בעל עסק לנהל עובדים, לתפעל ולהנהיג צוותים וליצור בין אנשי הצוות סינכרון ושיתוף פעולה מלאים על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. זוהי הדרך המהירה, הבטוחה והנכונה להביא את הארגון להצלחה בטווח הארוך, שכן המשתתפים בה רוכשים מגוון מיומנויות ומתנסים באופן פרקטי לצורך הטמעתן.

בין הנושאים הנלמדים בסדנה: מנהיגות וניהול, גורמי הנעה ומוטיבציה, מנהיגות ככלי מעצב, סגנונות ניהול, פיתוח אינטיליגנציה רגשית בניהול ועוד.

לסיכום:

סדנת מנהיגות תיקח מנהל רגיל ותהפוך אותו לקפטן מוצלח שמשיט את ספינת העסק ביד חזקה ובביטחון גדול אל עבר חוף מבטחי ההצלחה, אי אפשר להיות מנהל מוצלח ללא הכלים האלו.

ומנהל מוצלח, הסדנה תשפר את יכולותיו הניהוליות ותגרום לו לשפר את תפוקת העבודה של הצוות, תשפר את תפקודו בשעות לחץ בעיתיות ותתן לו את כל הכלים לניהול מוצלח יותר של צוות העובדים.

אז אם אתה בעל עסק שמעוניין לשפר את תפקוד הצוות, אם אתה מנכ"ל של עסק בצמיחה, ואם סתם ככה בא לך לשפר את יכולות הניהול שלך, אולי זה הזמן לחשוב בכיוון של סדנת פיתוח מנהיגות.

הוסף תגובה