טיפים לשמירה נכונה על בריאות הפה

כאב שיניים הוא ללא ספק כאב נורא ביותר. כל מי שחווה בעיה בשן, יכול להעיד בוודאות כי אינו היה רוצה לחזור ולהרגיש כאב שכזה לעולם. למרות שאף אחד לא אוהב לבקר אצל רופא שיניים, דווקא במקרים האלה רופא השיניים יהיה האדם הראשון שתרצו לפגוש על מנת שיקל על סבלכם. אם אתם רוצים להימנע מכאב מיותר, שמרו היטב על בריאות הפה שלכם. לפניכם כמה טיפים לשמירה על השיניים והיתרונות של פה בריא.

איך לשמור על בריאות הפה בכמה צעדים פשוטים

לצחצח שיניים פעמיים ביום – כבר מילדות ההורים לימדו אותנו שחשוב לצחצח שיניים. הטיפ הראשון לשמירה על היגיינת הפה בהחלט מתחיל בצחצוח. חשוב להקפיד לצחצח שיניים פעמיים ביום, בבוקר ובערב.

להשתמש בחוט דנטאלי – לצד הצחצוח, מומלץ מאוד להשתמש בחוט דנטאלי על מנת להשלים את פעולת הצחצוח ולהגיע גם לאזורים הצרים בין השיניים שהמברשת לא מסוגלת להגיע אליהם.

להפחית בממתקים – בהחלט מומלץ להמעיט במזונות שפוגעים בשיניים, ממתקים ומזונות עתירי סוכר. טיפ זה חשוב במיוחד לאוהבי המתוק ולילדים שמרבים באכילת סוכריות וסובלים מבעיות דנטאליות רבות בעקבות זאת.

להפחית בעישון – כפי שאתם בוודאי יודעים, העישון פוגע בשיניכם בהרבה מאוד דרכים. לא רק שאתם מכניסים חומרים מזוהמים לפה ופוגעים בבריאות השיניים והחניכיים, אתם למעשה צובעים את שיניכם בצבע צהוב מכוער שלא ניתן להוריד בקלות.

לבחור מברשת שיניים רכה – כאשר מצחצחים שיניים חשוב לעשות זאת בעדינות בשביל לא לפגוע בשיניים, לכן כדאי לרכוש מברשת שיניים רכה במיוחד.

לבקר אצל רופא שיניים – חשוב לעשות בדיקות תקופתיות אצל רופאי שיניים על מנת לגלות בעיות שיניים בשלב המוקדם ביותר. אל תוותרו על הבדיקה השנתית שלכם, תקבעו תור אצל רופא שיניים בבאר שבע, באשקלון, בתל אביב או בכל עיר על פי אזור מגורכם.

היתרונות של פה בריא

  • פה בריא – פה בריא משמע שיניים בריאות, שיניים בריאות הן שיניים שמבצעות את הפעולות הטבעיות שלהן בלי בעיות ובלי כאבים.
  • חיוך יפה – בריאות השיניים מתבטאת בשיניים יפות וחיוך יפה. עם חיוך יפה תוכלו לפתח דלתות רבות, לעשות רושם חיובי ולגרום להרבה אנשים לחבב אתכם. אנשים שמתביישים לחייך בגלל מצב ירוד של שיניהם, לרוב חווים ירידה בביטחון העצמי. תוכלו לחסוך לעצמכם את הבעיות הללו על ידי שמירה נכונה על השיניים שלכם.
  • חיסכון בכסף – בריאות הפה תחסוך לכם כסף רב. טיפולי שיניים זה דבר יקר מאוד ולכן במקום לטפל בבעיות השיניים ולעמוד בתשלומים רבים, מומלץ למנוע את הבעיות מלכתחילה על ידי שמירה על ניקיון ובריאות השיניים.

 

 

 

הוסף תגובה