יבשת בסרט: אפריקה לטייל המתחיל

יבשת בסרט: אפריקה לטייל המתחיל

אחד היעדים שצוברים פופולאריות בשנים האחרונות בקרב מטיילים בכל העולם היא אפריקה – היבשת המסתורית, הצבעונית והמיוחדת מושכת אליה תיירים מכל הסוגים. זוהי היבשת השנייה בגודלה, והיא מוקפת באוקיינוסים, ימים, ועוד.

אפריקה ממלאת את מוחם של רבים לאורך שנים רבות במהלך ההיסטוריה, בשל מגוון בעלי החיים הייחודיים המתגוררים בה והעמים ששמרו על דרך החיים המסורתית שלהם. הפשטות והיופי הטבעי של היבשת הם אלו שמושכים אליה תיירים המחפשים לשבור את השגרה עם טיול שמרגיש קצת כמו סרט תעודה בנשיונל גי'אוגרפיק.
אפריקה – טיפים לטיול ראשון
ראשית כל, אנחנו חייבים להזהיר אתכם; מדובר בטיול שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם. אפריקה מציעה תרבות, טבע, ומראות שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר. היבשת ענקית, ובהתאם לכך יש להתארגן בהתאם. כדי לעזור לכם לעשות זאת, אספנו כמה טיפים יעילים במיוחד:

  • מתי מבקרים באפריקה – התשובה לשאלה זו תלויה כמובן באופי הטיול ובמה שאתם רוצים לעשות במהלך הטיול. אם ברצונכם לטייל באיזור קייפטאון ודרך הגנים, נובמבר עד פברואר זו התקופה הטובה ביותר. אם ברצונכם לצאת לטיול ספארי, החודשים שבין מאי לאוקטובר הם הנוחים ביותר מבחינת מזג האוויר.
  • לכמה זמן טסים? – גם זה תלוי בכם. המסלול הקלאסי כולל את העיר קייפטאון, הקייפ המערבי וקרוגר פארק. כל זה לוקח בדרך כלל בין שבועיים לשלושה שבועות.
  • צריך ויזה? – לא. המחזיקים בדרכון ישראלי ייהנו מאשרת שהייה באפריקה למשך 90 יום. דעו כי עליכם להשאיר שלושה עמודים ריקים בדרכון עבור האשרות!
  • מטיילים עם הילדים – ילדים מתחת לגיל 18 מחויבים בתעודת לידה מקורית, שהינה מתורגמת ואף מאושרת על ידי נוטריון. ישנן תקנות נוספות שכדאי להכיר בנושא, ומומלץ לחקור עליהן כדי לא להכניס את עצמכם לאי הבנות.

האקונה מטטה זה כאן!
כולנו גדלנו על סיפורים על אפריקה; מסרטי טבע מרהיבים ועד לסרטי הילדים האהובים ביותר, אפריקה נמצאת בכל מקום, ולא בכדי. הקסם הייחודי שלה מושך את האדם שמחפש אחר חוויות אותנטיות וטבע פראי שכמותו לא ניתן למצוא באף יבשת אחרת. זה הזמן שלכם לצאת לטיול בלתי נשכח, ביבשת שיש בה הכל.

 

הוסף תגובה