יפן טיול מאורגן – כיצד בוחרים את הטיול הנכון

יפן טיול מאורגן – כיצד בוחרים את הטיול הנכון

אחד היעדים הפופולאריים ביותר לטיולים בעשרים השנה האחרונות, הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים, היא יפן.

המדינה שנמצאת בקצה השני של העולם מבחינתנו, הקצה המזרחי של אסיה, מושכת אליה לא מעט אנשים, הן בזכות התרבות המיוחדת והמפוארת שלה, הן בזכות ההיסטוריה המורכבת, בזכות האנשים, הצבעים והקולות, הן בזכות האוכל המיוחד, הטקסים הנפלאים וכן בזכות הנופים המרהיבים, הן מה שאפשר לראות בערים הגדולות כמו טוקיו, אוסקה, קיוטו וערים אחרות והם מחוץ לערים, באזורי הכפר והטבע.

לא מעט צעירים ומבוגרים אשר מבקשים לנסוע אל יפן, בוחרים לעשות זאת באחת משתי האופציות הבאות, טיול עצמאי או טיול מאורגן. בדרך כלל החלוקה היא כזו, צעירים נוסעים לבד, עם חברים או עם בן/בת זוג במסגרת טיול עצמאי, בעוד שמבוגרים מעדיפים לנסוע במסגרת קבוצתית.

נסיעה אל יפן בעזרת טיול מאורגן היא פופולארית בקרב מבוגרים רבים, מסיבות שונות. בין אם זה מסיבות כלכליות, בין אם זה מסיבות של נוחות, זמן וכן מהסיבה שטיול כזה מכיל בדרך כלל את כל המקומות החשובים, את כל האתרים המעניינים בטווח זמן קצר, כך אפשר לראות את היופי של יפן בעשרה ימים-שבועיים, ולא צריך להשקיע מעבר לכך.

לפני שנסביר כיצד בוחרים חברה לנסוע איתה אל יפן טיול מאורגן הוא עניין לא פשוט, במובן הזה שיש הרבה מאוד נקודות שצריך לקחת בחשבון. בין אם זה מועד הנסיעה, משך זמן הנסיעה, עלויות, וכאמור מסלול הנסיעה. לכן חשוב לקבוע לעצמנו סדר עדיפויות מסוים על פיו גם נבחן את החברות השונות וגם נבחר את המסלול המועדף עלינו.

כיצד עושים את הבחירה הנכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה כל חברה מציעה על פי המסלול שלה. כלומר, לאילו מקומות היא לוקחת אותנו, מה כולל המסלול מבחינת אתרים, האם המסלול כולל הופעות ואירועי תרבות שונים, מה כולל המסלול מבחינת טיסות ובתי מלון, ארוחות וכדומה.

שנית, עלינו לבחון מי הקבוצה שיוצאת לטיול. אנחנו יכולים למצוא היום הרבה מאוד חברות שמארגנות טיולים מאורגנים ליפן, אשר מאופיינות בסוג מסוים של מטיילים, בין אם זה מטיילים מבוגרים, משפחות, וכדומה.

שלישית, חשוב לבחון את העלויות של הנסיעה, לא רק בהקשר כמה החברה גובה עבור הרשמה והצטרפות אלא, האם זה העלות כוללת כניסות לכל המקומות או שזה עלות נפרדת. צריך לבחון האם החברה מבקשת מאיתנו אקסטרה עבור דברים שונים.

מהו המסלול הנכון עבורנו

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מסלולי טיול שונים ליפן, אשר מתאפיינים גם בביקור במקומות שונים וגם בקבוצות מטיילים שונות.

אנחנו נבחר את המסלול הנכון עבורנו על פי שתי נקודות אלה, אך גם על פי מועד הנסיעה, משך הזמן הנסיעה, ועד כמה באמת המסלול מותאם לצרכים ולמטרות שלנו.

 

הוסף תגובה