כיצד בוחרים נדנדות לגינה בצורה נכונה

כיצד בוחרים נדנדות לגינה בצורה נכונה

אחד המוטיבים הכי מעניינים ובוודאי הכי מהנים שאנחנו יכולים להתקין בגינה שלנו, היא נדנדה. לא מעט אנשים בוחרים להתקין נדנדות מסוגים שונים, בדרך כלל זה בשביל לשבת בה בנעימים, לעיתים זה אפילו בשביל לשכב עליה מתחת לכיפת השמיים, ויש מקרים שהיא אפילו משמשת לצורך האמיתי שלה, כלומר בשביל להתנדנד.

אנחנו יכולים למצוא דגמים שונים של נדנדנות לגינה, בין אם מדובר בנדנדה ליחיד,לזוג, ואפילו נדנדות שמתאימות ל-3-4 אנשים. כמובן שככל שהנדנדה מתאימה ליותר אנשים, כך היא גדולה יותר ותופסת הרבה יותר מקום. מעבר לכף, הרי שאנחנו יכולים למצוא נדנדות אשר עשויות מחומרים שונים, בין אם זה נדנדות עץ, מתכת ועוד. כל אחד יכול לבחור את הנדנדה שמתאימה לגינה שלו ולמה שהוא מחפש.

לפני שנסביר כיצד בוחרים צריך לציין שתי נקודות חשובות. הראשונה, נדנדות כאלה יכולות להתאים לא רק לגינות פרטיות אלא גם לגני אירועים, חצרות ומרפסות של מסעדות, בתי קפה וכדומה. הנקודה השנייה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, לא רק הנדנדה חשובה אלא גם הריפוד, המזרון שמונח על גבי הנדנדה. בלעדיו אנחנו לא יכולים לשבת או לשכב בצורה נוחה.

אז כיצד לבחור נדנדה לגינה בצורה נכונה?

בשלב הראשון אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, מה אנחנו יכולים לקנות. לא מבחינת עלויות דווקא, אלא מבחינת השטח של הגינה וכן מבחינת הגובה שלה. מתקני נדנדה רבים בנויים גם לגובה, לכן אנחנו צריכים לבדוק, איפה אנחנו יכולים להציבה, כך שנוכל להעמיד אותה בשטח פנוי, נוכל להתנדנד עליה, וכן שהיא לא תגרום נזק לצמחים, עצים או כל דבר אחר.

בשלב השני אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה העיצוב המועדף עבורנו. האם אנחנו מחפשים נדנדה מעץ, נדנדה ממתכת או מחומרים אחרים. מן הסתם אנחנו צריכים לחפש נדנדה שתתאים לעיצוב של המקום ותוכל להשתלב בו. אין טעם לקנות נדנדת עץ וינטג' עבור גינה שמאכלסת ריהוט מודרני.

בשלב השלישי אנחנו צריכים להיכנס עמוק יותר לפרטים של הנדנדה, בראש ובראשונה לשאלה, עד כמה היא בטיחותית, האם היא עומדת בכל התקנים הנדרשים, האם אנשים מבוגרים וצעירים יכולים להשתמש בנדנדה בצורה נוחה ובטוחה.

בשלב הרביעי אנחנו צריכים לבחון כיצד ניתן לתפעל ולתחזק את הנדנדה, כיצד אנחנו יכולים לשמר אותה לאורך זמן. זה כולל, בין היתר, החלפת רכיבים, ניקיון ועוד.

בשלב האחרון אנחנו צריכים לעשות סקר שוק, בין אם זה ביחס למחירים, בין אם זה ביחס למפרט, אחריות, התקנה וכדומה. יש נדנדות שנוכל להתקין בעצמנו, אחרות אנחנו נידרש להזמין אנשי מקצוע שיעשו זאת בשבילנו.

כל אחר מהדברים הנ"ל יכול להשפיע על הבחירה שלנו בסופו של דבר, וכל אחד מהדברים יכריע איזו נדנדה נקנה.

הוסף תגובה