כל האפשרויות העומדות לפניכם לעיצוב מטבח

כיום, ניתן לתכנן ולעצב מטבחים במגוון נרחב של אפשרויות מרהיבים. ואולם, הסגנון הפופולארי היום הוא הסגנון המודרני. מטבחים מודרניים, הם מטבחים יפים במיוחד, אשר מעוצבים בסגנון עדכני וחדיש וגם בטכנולוגיות המתקדמות והעכשוויות ביותר. כאמור, בבואנו לתכנן את עיצובו של מטבח מודרני חדיש, עלינו לדעת כי ישנם מספר קווים מנחים אשר מעצבים את המטבח המודרני.

שכן עיצוב מטבח מודרני כולל בתוכו מספר קווים מנחים, אשר הופכים את המטבח למטבח מודרני בשונה מסגנונות עיצוב אחרים. כמובן, ניתן לגוון ולשנות גם בתוך הקווים הכלליים הללו, על מנת ליצור מטבח בטעם האישי שלכם, עם הנגיעה האישית שלכם או של מעצב המטבח. הנה כמה מן הכללים המנחים בעיצוב של מטבחים מודרניים:
ראשית, לתכנן את המטבח בקווים נקיים- כלומר מטבחים מודרניים מעוצבים בקו נקי וישר. לא תמצאו הרבה קווים מעוגלים במטבחים מודרניים, אלא קווים ישרים, פינות רבועות וכדומה. עם זאת, כמובן, ניתן לשלב מעט קווים מעוגלים, בעיקר לצרכי בטיחות, כמו למשל קווי המסגרת של האי שבמטבח.
בנוסף, המטבחים המודרניים מאופיינים בקווים נקיים ובמינימליזם, בניגוד למטבחים כפריים, למשל, מטבחים מודרניים אינם עמוסים בחפצים וגם לא בקישוטים. כל פריט בהם נבחר בכובד ראש, והקו הכללי של המטבח הוא נקי וחלק, מה שיוצר תחושה של מרחב ושל גודל. את הבלגן של המטבח? תשמרו בתוך הארונות. כמו כן, במטבחים מודרניים נעשה שימוש בגוונים בהירים, אשר תורמים לתחושה של המרחב במטבח. גווני הלבן לסוגיהם נפוצים מאד במטבחים מודרניים, וכך גם גווני עץ טבעי בהיר. אם אתם מעט נועזים יותר, תוכלו לבחור בגוונים בהירים אחרים כמו כחול, ירוק, ורוד, סגול וכדומה. אם אתם רוצים ליצור עניין במטבח, תוכלו לשלב את הצבע הבהיר של המטבח עם צבע כהה תואם, ולצבוע בו חלקים קטנים של המטבח, לדוגמא – מגרה אחת כהה בטור מגרות בהיר, מסגרת כהה לארון בהיר ועוד.
רבים לא מודעים לעבודה שיוקרה אינה נמדדת דווקא במחיר של המוצר או במותג שמייצר אותו אלא דווקא בשימת לב לפרטים הקטנים ביותר. מדובר במטבח בעיצוב מודרני לכל דבר מבחינת הצורה. וכמובן שהמטבחים המודרניים מאופיינים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר. כלומר מטבחים מודרניים מכילים בתוכם מכשירי חשמל משוכללים, פיתוחים טכנולוגיים חדשניים ופתרונות אחסון עדכניים, אשר הופכים את המטבח למקום שכיף לשהות בו. ולכן עליכם לבחור את החברה המתמחה ביותר בעיצוב ובבניית המטבח הפונקציונאלי והנוח ביותר, כמו כן שיהיה לה צוות התקנה מקצועי שאין כמותו ושהעבודה תעשה מחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר.

 

הוסף תגובה