כל האפשרויות של טיול מאורגן

כל האפשרויות של טיול מאורגן

גם בעידן שבו גוגל יכול לתפקד גם כמדריך תיירים אולטימטיבי ולספק לנו שפע מידע אודות כמעט כל אתר עלי אדמות, עדיין ישנו ביקוש רב גם לטיולים מאורגנים. הסיבות העיקריות לכך הן רצון לדעת בוודאות שכל דקה ודקה במהלך השהות מעבר לים מנוצלות באופן מיטבי, הידע הייחודי של אנשי המקצוע בתחום שאין לו באמת תחליף באינטרנט וגם ההנאה שמספקת הקבוצה שמטיילים איתה והאינטראקציות עם אנשים חדשים ומגוונים.

בפרט מומלצות האופציות של טיולי תרבות, טיולי משפחות וקרוזים מאורגנים.

טיולי תרבות – להכיר את העולם באמת

ישנם שלושה סוגים של חופשות בחו"ל: נופש במקום חלומי כמו יוון, הריביירה הטורקית, ערי התיירות סביב הים השחור וכו', בילוי בעיר גדולה ומלהיבה כמו לונדון, ברצלונה, ברלין או אמסטרדם – ומפגש עם תרבויות חדשות ומקומות שונים לגמרי מאלה המוכרים לנו.

כשמדובר על טיולים מהסוג השלישי, כדאי לעבור אותם עם מישהו שמכיר באמת את המקומות שאליהם מגיעים ואת בני האדם שחיים שם. בין האופציות המומלצות במיוחד של טיול מאורגן שייקח אתכם לחלקים מהעולם שאתם עדיין לא מכירים: צפון קוריאה, יפן, מרוקו, פרו ואקוודור (כולל איי הגלפגוס), ספארי בקניה ועוד.

טיול מאורגן לכל המשפחה – חוויה בלתי נשכחת
גם כשכל המשפחה יוצאת ביחד לטיול כדאי להיעזר בניסיון ובמומחיות של חברות תיירות. היתרון העיקרי של טיול מאורגן לכל המשפחה הוא שמובטחת לכולם נחת רבה בזכות תכנון שלוקח בחשבון את ההבדלים בין ילדים למבוגרים ואת הצורך להגיע לאטרקציות שמתאימות לקהל מגוון.

בין האפשרויות הבולטות של טיולים מאורגנים למשפחות: סין והונג קונג, היער השחור, תאילנד, טיול פארקים בארה"ב, צפון איטליה והשילוב הייחודי של בלגיה, צרפת והולנד.

קרוז מאורגן – הנופש האידיאלי
טיול מאורגן מסוג אחר לגמרי הוא קרוז. באופן טבעי טיולים מאורגנים שכוללים גם שייט בספינה מפוארת הם חוויה מלהיבה במיוחד. בין השאר תוכלו בדרך זו לגלות את הקסם של הים הבלטי (כולל ביקורים בשבדיה, פינלנד, אסטוניה ורוסיה), לראות את האיים הבריטיים מזווית ייחודית, להגיע גם לאוסטרליה וניו זילנד, לשוט בין סיציליה לפלמה דה מיורקה והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

 

הוסף תגובה