כל המידע על סירת מפרש

רצועת הים של ישראל היא גדולה. אפשר לשוט בה למספר מטרות אפשר שיט מקצועי או לשיט תענוגות. ניתן לראות שקיימים מגוון רחב של סירות כמו סירת מפרש מפרשית וסירת קטמרן.

 נעזור לכם להבחין את ההבדלים השונים בין סוגי סירות. חשוב מאוד להתמקד בנושא של סירת מפרש. מהי סירת מפרש?  מה מבדיל בינה לבין הסירות האחרות? ומתי כדאי להשתמש בה?
יורדי הים הוותיקים מתחילים נהנים משיט מענג. טוב מאוד לדאוג לרבים שאינם יודעים את הייחודיות של כל סירה לבחור את הסירה נכונה. אז קדימה בואו תקראו את המאמר הזה ויהיו לכם תשובות לכל השאלות.
המשותף לכל הסירות
המשותף לכל הסירות הוא בעצם שהיא שטה נגד הרוח. אין זה משנה היכן נמצאת הרוח באמריקה בארץ ישראל העיקר שהסירה נגד כיוון הרוח במקרה של הסירות סירת מפרש מפרשית וסירת קטמרן יש מפרש שנמתח במלואו או בחלקו. הרוח  מקדמת את הספינה מהר יותר בים וזה המשותף בין כל הסירות האלו.
ההבדל בין סירת מפרש
תמיד היו קיימות סירות מפרש ששימשו מגלי ארצות  הידוע שבהם קולומבוס שגילה את אמריקה בשיטה הבאה הוא שט באוקיינוס על סירת מפרש גדולה ורוח השיטה אותו אל אמריקה.
 בעבר ראו שהספינות שטות בכוון הרוח. כיום לעזרת מערכת מפרשים מתקדמת גם המפרשית וסירת המפרש שטות נגד כיוון הרוח.
 כך ניתן לשלוט על כיוון הרוח צריכים לכיוונים בהם מעוניינים. כיום ישנו מקצוע הוא לומד לשוט היטב על סירת מפרש בעזרת המפרשים וללא צורך במנוע ולאחר שהתנסה במגוון רחב של מצבים מקבל רישיון לכך.
בסירת המפרש אפשר להרגיש כאילו מרחפים על המים אותו הדבר גם במפרשית. הפלגה מסירות האלה אלו לא מתאימה לכולם היא מתאימה לאנשים שאוהבים את הים ואוהבים ליהנות ביחד ומחפשים רוגע ושלווה. חשוב לשים לב שיש להשיט ניסיון להשיט מפרשית על מנת שלא תגיעו למקרים שלא תוכלו לעמוד בהם. חשוב לשוט על פני המים אבל גם צריך לדעת איך ומאמר זה עוזר לכם להגשים חלום.

 

הוסף תגובה